בירור | איזו מצלמה יותר טובה? f21 pro / nokia 110??
-
מה אומרים?
יש למישהו מידע? -
מה אומרים?
יש למישהו מידע?@אברהם-הלודי
ברור ש-f21 -
@אברהם-הלודי
ברור ש-f21@מגנוס-קרלסן מה זה ועוד הפרו אין הבדל
-
@מגנוס-קרלסן מה זה ועוד הפרו אין הבדל
@שלמה-2005 כתב בבירור | איזו מצלמה יותר טובה? f21 pro / nokia 110??:
@מגנוס-קרלסן מה זה ועוד הפרו אין הבדל
אז ככה...
נוקיה 110 זה בערך 1-2MP
לעומת זאת ה-F21 PRO המצלמה האחורית 5MP והקידמית 2MP -
@שלמה-2005 כתב בבירור | איזו מצלמה יותר טובה? f21 pro / nokia 110??:
@מגנוס-קרלסן מה זה ועוד הפרו אין הבדל
אז ככה...
נוקיה 110 זה בערך 1-2MP
לעומת זאת ה-F21 PRO המצלמה האחורית 5MP והקידמית 2MP@מגנוס-קרלסן
@שלמה-2005 התכוון שאין הבדל בין ה-f21 ל-f21 pro -
@מגנוס-קרלסן
@שלמה-2005 התכוון שאין הבדל בין ה-f21 ל-f21 pro
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות