למה הדפדפן בבלו סטאקס לא עובד?
-
יש לי את אימולטור בלו-סטאקס ולדוגמא כששולחים לי קישור לגוגל מיט אני לוחץ הוא טוען ואחרי כו"כ שניות הוא אומר לי החיבור אינו מאובטח או משהו כזה ואי אפשר להמשיך
יש למישהו פיתרון? -
יש לי את אימולטור בלו-סטאקס ולדוגמא כששולחים לי קישור לגוגל מיט אני לוחץ הוא טוען ואחרי כו"כ שניות הוא אומר לי החיבור אינו מאובטח או משהו כזה ואי אפשר להמשיך
יש למישהו פיתרון?@ישראל-קרביצקי תעודת אבטחה (איזה סינון אתה?)
-
@ישראל-קרביצקי תעודת אבטחה (איזה סינון אתה?)
@shloimy רימון
-
@shloimy רימון
-
@ישראל-קרביצקי תעשה לפי המדריך הזה
ואת תעודת האבטחה תיקח מרימון 'עריכה' תעודה עם סיומת 0@shloimy יש סיכוי שאתה שולח לי את התוכנה BlueStacks Tweaker.exe כי ברימון חסום לי ההורדה מאיפה שאמרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות