בקשה | עזרה דחופה!!!
-
@מתמחה-בטופ לחצתי אחי לא זז
-
-
-
@עם-ישראל-חיי כי ניסיתי גם לפני אחי
-
הפעלה מחדש צריך
תלחץ לחיצה ארוכה מאוד על לחצן הכיבוי -
הפעלה מחדש צריך
תלחץ לחיצה ארוכה מאוד על לחצן הכיבוי@אני-אני-אני יודע בידיעה ?
-
הפעלה מחדש צריך
תלחץ לחיצה ארוכה מאוד על לחצן הכיבוי@אני-אני-אני לא רציתי הפעלה מחדש רציתי מצב בטוח
-
@טופטופיסט יכול להיות שהטלפונים שמוצגים לנו כשיאומי בכלל לא שיאומי ?????? אני לא רואה אותם ברשימת המוצרים של שיאומי
@שלמה-2005 כתב בבקשה | עזרה דחופה!!!:
@טופטופיסט יכול להיות שהטלפונים שמוצגים לנו כשיאומי בכלל לא שיאומי ?????? אני לא רואה אותם ברשימת המוצרים של שיאומי
הם אכן לא שיאומי ממש, אלא חברת בת של שיאומי.
@שלמה-2005 כתב בבקשה | עזרה דחופה!!!:
@אני-אני-אני לא רציתי הפעלה מחדש רציתי מצב בטוח
הוא מסביר לך איך לעבור ע"י הפעלה מחדש למצב בטוח.
אין לי ניסיון במכשיר הזה, אבל מה שהוא אומר נשמע הגיוני. -
@שלמה-2005 כתב בבקשה | עזרה דחופה!!!:
@טופטופיסט יכול להיות שהטלפונים שמוצגים לנו כשיאומי בכלל לא שיאומי ?????? אני לא רואה אותם ברשימת המוצרים של שיאומי
הם אכן לא שיאומי ממש, אלא חברת בת של שיאומי.
@שלמה-2005 כתב בבקשה | עזרה דחופה!!!:
@אני-אני-אני לא רציתי הפעלה מחדש רציתי מצב בטוח
הוא מסביר לך איך לעבור ע"י הפעלה מחדש למצב בטוח.
אין לי ניסיון במכשיר הזה, אבל מה שהוא אומר נשמע הגיוני. -
-
@אני-אני-אני לא רציתי הפעלה מחדש רציתי מצב בטוח
@שלמה-2005 כתב בבקשה | עזרה דחופה!!!:
לא רציתי הפעלה מחדש רציתי מצב בטוח
לא אחזתי
חשבתי שנכנסת למצב בטוח ואתה לא יודע איך לצאת ממנו
בכ"א אני חושב שבכושר פליי זה חסום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות