בקשה | הורדת אפליקציה מחנות ווינדוס
-
אני בנטפרי ולכן זה חסום לי אני צריך את האפליקציה הזאת
https://www.microsoft.com/he-il/p/windows-terminal-preview/9n8g5rfz9xk3?activetab=pivot:overviewtab
זה טרמינל מתקדם (שורת הפקודה) -
@שלמה-ו בעיקרון היום החנות לא חסומה לכל האפליקציות [אולי אתה בהגדרות קהילה מסויימת, או חברה מסויימת שחוסמת את זה], אולי זה חדש ועוד לא נפתח אם כן אתה יכול לשלוח פניה לנטפרי וכנראה יפתחו לך את זה
-
@יהודה-12 אני לא נמצא בהגדרות קהילה ואני יודע שאפשר לשלוח פניה לנטפרי אבל היום זה יום שישי ובדר''כ הם לא עובדים היום
אז ביקשתי שאם מישהו יכול להוריד ולהעלות לי -
@שלמה-ו אמר בבקשה | הורדת אפליקציה מחנות ווינדוס:
הורדת מגיטהאב
לא, הורדתי דרך פה https://store.rg-adguard.net/
-
@שלמה-ו אמר בבקשה | הורדת אפליקציה מחנות ווינדוס:
הורדת מגיטהאב
לא, הורדתי דרך פה https://store.rg-adguard.net/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
