בעיה | תרגום מייקרוסופט לשיאומי
-
יש לי שיאומי חצי טאצ ואני לא מצליח לסדר שיעבוד לי שם התרגום מייקוסופט הורדתי דרך המדריך של @משה-144
מפה
ועשיתי כמו שכתוב להתקין ואז להבעיר ל data את התקייה המחולצת ואז פתחתי ולא עבד לי
עשיתי את אותו דבר בעבר ל jelly e2 ועבד לי יופי
אולי לשיאומי צריך משהו אחר
אשמח אם מישהו שעשה את זה לשיאומי יוכל לעזור לי
תודה -
יש לי שיאומי חצי טאצ ואני לא מצליח לסדר שיעבוד לי שם התרגום מייקוסופט הורדתי דרך המדריך של @משה-144
מפה
ועשיתי כמו שכתוב להתקין ואז להבעיר ל data את התקייה המחולצת ואז פתחתי ולא עבד לי
עשיתי את אותו דבר בעבר ל jelly e2 ועבד לי יופי
אולי לשיאומי צריך משהו אחר
אשמח אם מישהו שעשה את זה לשיאומי יוכל לעזור לי
תודה@הכהן-הגדול כי אם אני זוכר נכון לשיאומי אין אפשרות גישה לתקיית דאטא/אנדרואיד
-
@הכהן-הגדול כי אם אני זוכר נכון לשיאומי אין אפשרות גישה לתקיית דאטא/אנדרואיד
@עם-ישראל-חיי
אבל כן ראיתי בעבר בשיאומי תרגום מייקרוסופט -
@עם-ישראל-חיי
אבל כן ראיתי בעבר בשיאומי תרגום מייקרוסופט@הכהן-הגדול לא יודע.
אמרתי את מה שזכור לי -
יש לי שיאומי חצי טאצ ואני לא מצליח לסדר שיעבוד לי שם התרגום מייקוסופט הורדתי דרך המדריך של @משה-144
מפה
ועשיתי כמו שכתוב להתקין ואז להבעיר ל data את התקייה המחולצת ואז פתחתי ולא עבד לי
עשיתי את אותו דבר בעבר ל jelly e2 ועבד לי יופי
אולי לשיאומי צריך משהו אחר
אשמח אם מישהו שעשה את זה לשיאומי יוכל לעזור לי
תודה@הכהן-הגדול
פעם מישהו אמר לי שלשיאומי צריך להעביר את הקבצים ל data דרך מחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות