אלפון לנוקיה
-
<הקובץ נמחק ע"י ההנהלה> - - תיקיה חדשה
איך בונים כזה אלפון? המעלה בזה שאפשר להעביר דרך בלוטוס גם מנוקיה לנוקיה (אני דחסתי את זה ואני מקווה שזה לא שיבש משהו) -
<הקובץ נמחק ע"י ההנהלה> - - תיקיה חדשה
איך בונים כזה אלפון? המעלה בזה שאפשר להעביר דרך בלוטוס גם מנוקיה לנוקיה (אני דחסתי את זה ואני מקווה שזה לא שיבש משהו) -
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
אז ככה: יש דרך מסובכת ויש דרך פשוטה.על הפשוטה יש כרגע בעיות של זכויות יוצרים...אני כרגע מחכה לאישור.אם לא,אעלה את הדרך המסובכת
-
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
אז ככה: יש דרך מסובכת ויש דרך פשוטה.על הפשוטה יש כרגע בעיות של זכויות יוצרים...אני כרגע מחכה לאישור.אם לא,אעלה את הדרך המסובכת
@מישהו12 אמר באלפון לנוקיה:
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
אז ככה: יש דרך מסובכת ויש דרך פשוטה.על הפשוטה יש כרגע בעיות של זכויות יוצרים...אני כרגע מחכה לאישור.אם לא,אעלה את הדרך המסובכת
נו מה עם זה (לפחות הדרך המסובכת)
-
@מישהו12 אמר באלפון לנוקיה:
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
@אחד-מאנש אמר באלפון לנוקיה:
נו מה אם המדריך
אז ככה: יש דרך מסובכת ויש דרך פשוטה.על הפשוטה יש כרגע בעיות של זכויות יוצרים...אני כרגע מחכה לאישור.אם לא,אעלה את הדרך המסובכת
נו מה עם זה (לפחות הדרך המסובכת)
נכתב ב
דף הבית /נוקיה /מדריכים מסודרים / הכנת אלפון לנוקיה
וכן
דף הבית /נוקיה /מדריכים מסודרים / יישומים | הכנת ספר לנוקיה-מדריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות