דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. עזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?

עזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
7 פוסטים 3 כותבים 219 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אפליסט שפוי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפליסט שפוי
    #1

    אני מעוניין שבכל פעם שאני לוחץ על קישור באתר של התחלת שיחה לדוג׳ Screen Shot 2024-10-14 at 19.48.33 PM.png
    זה יקפיץ לי התראה בטלפון (של אפל) האם אני רוצה לחייג למספר הזה
    (במקום להעתיק כל פעם וכו׳)

    תודה רבה

    MGM IVRM פ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אפליסט שפוי

      אני מעוניין שבכל פעם שאני לוחץ על קישור באתר של התחלת שיחה לדוג׳ Screen Shot 2024-10-14 at 19.48.33 PM.png
      זה יקפיץ לי התראה בטלפון (של אפל) האם אני רוצה לחייג למספר הזה
      (במקום להעתיק כל פעם וכו׳)

      תודה רבה

      MGM IVRM מנותק
      MGM IVRM מנותק
      MGM IVR
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אפליסט-שפוי כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

      אני מעוניין שבכל פעם שאני לוחץ על קישור באתר של התחלת שיחה לדוג׳ Screen Shot 2024-10-14 at 19.48.33 PM.png
      זה יקפיץ לי התראה בטלפון (של אפל) האם אני רוצה לחייג למספר הזה
      (במקום להעתיק כל פעם וכו׳)

      תודה רבה

      זה כבר עכשיו ככה..
      זה מחייג מהפלאפון
      הקלטת מסך 2024-10-14 ב-21.29.59.mov

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • א אפליסט שפוי

        אני מעוניין שבכל פעם שאני לוחץ על קישור באתר של התחלת שיחה לדוג׳ Screen Shot 2024-10-14 at 19.48.33 PM.png
        זה יקפיץ לי התראה בטלפון (של אפל) האם אני רוצה לחייג למספר הזה
        (במקום להעתיק כל פעם וכו׳)

        תודה רבה

        פ מנותק
        פ מנותק
        פרידה קאלו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אפליסט-שפוי
        צריך שהאייפון והמאק יהיו על אותו חשבון, מחוברים על אותה רשת וקרובים אחד לשני.
        צריך גם לבדוק שההגדרה Continuity מופעלת על הטלפון (נראה לי בברירת מחדל זה מוגדר ממילא)

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • MGM IVRM MGM IVR

          @אפליסט-שפוי כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

          אני מעוניין שבכל פעם שאני לוחץ על קישור באתר של התחלת שיחה לדוג׳ Screen Shot 2024-10-14 at 19.48.33 PM.png
          זה יקפיץ לי התראה בטלפון (של אפל) האם אני רוצה לחייג למספר הזה
          (במקום להעתיק כל פעם וכו׳)

          תודה רבה

          זה כבר עכשיו ככה..
          זה מחייג מהפלאפון
          הקלטת מסך 2024-10-14 ב-21.29.59.mov

          א מנותק
          א מנותק
          אפליסט שפוי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אפליסט שפוי
          #4

          @MGM-IVR כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

          @אפליסט-שפוי כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

          אני מעוניין שבכל פעם שאני לוחץ על קישור באתר של התחלת שיחה לדוג׳ Screen Shot 2024-10-14 at 19.48.33 PM.png
          זה יקפיץ לי התראה בטלפון (של אפל) האם אני רוצה לחייג למספר הזה
          (במקום להעתיק כל פעם וכו׳)

          תודה רבה

          זה כבר עכשיו ככה..
          זה מחייג מהפלאפון
          הקלטת מסך 2024-10-14 ב-21.29.59.mov

          אבל ב-face time לא בשיחה רגילה
          בעצם אני רואה שאתה צודק
          אבל כתוב לי: Screen Shot 2024-10-14 at 22.32.42 PM.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פ פרידה קאלו

            @אפליסט-שפוי
            צריך שהאייפון והמאק יהיו על אותו חשבון, מחוברים על אותה רשת וקרובים אחד לשני.
            צריך גם לבדוק שההגדרה Continuity מופעלת על הטלפון (נראה לי בברירת מחדל זה מוגדר ממילא)

            פ מנותק
            פ מנותק
            פרידה קאלו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אפליסט-שפוי זה מה שכתבתי לך...

            @פרידה-קאלו כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

            צריך שהאייפון והמאק יהיו על אותו חשבון,

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פ פרידה קאלו

              @אפליסט-שפוי זה מה שכתבתי לך...

              @פרידה-קאלו כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

              צריך שהאייפון והמאק יהיו על אותו חשבון,

              א מנותק
              א מנותק
              אפליסט שפוי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @פרידה-קאלו כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

              @אפליסט-שפוי זה מה שכתבתי לך...

              @פרידה-קאלו כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

              צריך שהאייפון והמאק יהיו על אותו חשבון,

              נכון, זה ברור

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אפליסט שפוי

                @פרידה-קאלו כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

                @אפליסט-שפוי זה מה שכתבתי לך...

                @פרידה-קאלו כתב בעזרה | חיוג ישירות מהמק אפשרי?:

                צריך שהאייפון והמאק יהיו על אותו חשבון,

                נכון, זה ברור

                פ מנותק
                פ מנותק
                פרידה קאלו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אפליסט-שפוי
                לא הבנתי. אם זה ברור אז מה לא?
                קיצור, אם אתה צריך עוד עזרה תשאל...
                לא שיש לי איזה מכשיר של אפל אבל מכירה קצת.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר