בעיה | טלפון השתגע
-
שלום יש לי טלפון סמסונג A30 ולאחרונה הוא פשוט השתגע
כל פעם שמנסים לשתף משהו קופץ הדף של ההגדרות פתוח על האפשרות למצב טיסה,
גם בהגדרות כמעט אי אפשר לגעת כי רק קופץ כל הזמן המצב טיסה, ובעוד הרבה דברים...
זה מחרפןן אי אפשר ככה
מישהו יודע למה זה? -
@gyhgyh תלחץ על שלושת כפתורי הצד 10 שניות ותדליק את הטלפון, זה לא כיבוי רגיל זה מסדר דברים, אני עושה את זה בA05
-
@יוסרניים כתב בבעיה | טלפון השתגע:
זה לא כיבוי רגיל זה מסדר דברים
זה מסדר דברים, ודופק דברי אחרים.
כמו להוציא מחשב מהחשמל באמצע עבודה. -
@gyhgyh תלחץ על שלושת כפתורי הצד 10 שניות ותדליק את הטלפון, זה לא כיבוי רגיל זה מסדר דברים, אני עושה את זה בA05
-
@יוסרניים כתב בבעיה | טלפון השתגע:
זה לא כיבוי רגיל זה מסדר דברים
זה מסדר דברים, ודופק דברי אחרים.
כמו להוציא מחשב מהחשמל באמצע עבודה. -
@יוסרניים כתב בבעיה | טלפון השתגע:
@gyhgyh תלחץ על שלושת כפתורי הצד 10 שניות ותדליק את הטלפון, זה לא כיבוי רגיל זה מסדר דברים, אני עושה את זה בA05
יש לזה תופעות לוואי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות