בקשת מידע | איך מתקינים מנהל התקן WIFI
-
@אליהו-ה-0 מחברים לאינטרנט בצורה אחרת [סטיק או כבל] ועושים עדכוני ווינדוס, עד שבאחד העדכונים זה יורד.
או מורידים את זה ידנית דבר ראשון במנהל ההתקנים
או כותבים כאן דגם מדוייק של המחשב, ואולי מישהו ישלח לך את הדרייבר.@EBA אני צריך מנהל התקן WIFI למחשב אסוס דגם A1504ZA התקנתי ווינדוס 11 למחשב (חדש) ואין לי אופצייה של WIFI בכלל במחשב ולכן אין לי איך לעדכן את המחשב וגם העכבר לא עובד לי אם מישהו יוכל לתת לי פה את הדרייבר המתאים כי חיפשתי ולא מצאתי בדיוק מה שאני צריך תודה רבה
-
@EBA אני צריך מנהל התקן WIFI למחשב אסוס דגם A1504ZA התקנתי ווינדוס 11 למחשב (חדש) ואין לי אופצייה של WIFI בכלל במחשב ולכן אין לי איך לעדכן את המחשב וגם העכבר לא עובד לי אם מישהו יוכל לתת לי פה את הדרייבר המתאים כי חיפשתי ולא מצאתי בדיוק מה שאני צריך תודה רבה
@אליהו-ה-0 כנס לכאן וחפש לפי מספר סידורי של המחשב [נמצא במדבקה מאחורה]
https://www.asus.com/support/download-center/ -
@אליהו-ה-0 כנס לכאן וחפש לפי מספר סידורי של המחשב [נמצא במדבקה מאחורה]
https://www.asus.com/support/download-center/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות