שיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!
-
@שניאור-שמח איפה לא ראיתי שהוא העלה משהו עם בוטלנדר נעול יש לך קישור להביא לי שניה ושמה בטוח אפשר לפתוח את הבוטלודר
-
קישור חדש שעובד https://katzr.net/e*****041e8
נא לשתף רק את הקישור הזה..@שניאור-שמח מה זה הקישור החדש הזה איזה גרסה?
-
@שניאור-שמח מה זה הקישור החדש הזה איזה גרסה?
@8eliav מה שהעלו כאן רק קישור חדש תקין
-
אין גרסת סטוק נורמלית? ששאלת את דיין תקשורת רוצים 200 שקל על צריבה זה לא הגיוני למחיר של המכשיר הזה. לא מוכנים לרדת ל150.
-
@שניאור-שמח אז אם אני מבין נכון מי שצורב את הגרסה הזו אינו יכול להחליף לגרסה אחרת וכמובן גם לא רוט נורמלי
אז אולי שידגישו את זה במדריך כי אני לא ידעתי את זה וזה קצת באסה
אבל בכל אופן תודה רבה זה אחלה גרסה -
@שניאור-שמח אז אם אני מבין נכון מי שצורב את הגרסה הזו אינו יכול להחליף לגרסה אחרת וכמובן גם לא רוט נורמלי
אז אולי שידגישו את זה במדריך כי אני לא ידעתי את זה וזה קצת באסה
אבל בכל אופן תודה רבה זה אחלה גרסה@ילד אפשר להחליף גרסה
-
@שניאור-שמח אז אם אני מבין נכון מי שצורב את הגרסה הזו אינו יכול להחליף לגרסה אחרת וכמובן גם לא רוט נורמלי
אז אולי שידגישו את זה במדריך כי אני לא ידעתי את זה וזה קצת באסה
אבל בכל אופן תודה רבה זה אחלה גרסה@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח אז אם אני מבין נכון מי שצורב את הגרסה הזו אינו יכול להחליף לגרסה אחרת וכמובן גם לא רוט נורמלי
אז אולי שידגישו את זה במדריך כי אני לא ידעתי את זה וזה קצת באסה
אבל בכל אופן תודה רבה זה אחלה גרסהאין עניין לתייג את @שניאור-שמח, הוא אינו בעל המדריך
-
@ילד אפשר להחליף גרסה
@שניאור-שמח אשמח לדעת איך ניתן אם אי אפשר לפתוח בוטלדר?
-
@שניאור-שמח אשמח לדעת איך ניתן אם אי אפשר לפתוח בוטלדר?
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח אשמח לדעת איך ניתן אם אי אפשר לפתוח בוטלדר?
אפשר לפתוח ע"י המדריכים שיש פה, צריך לצרוב גם את המחיצה שרשום
-
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח אשמח לדעת איך ניתן אם אי אפשר לפתוח בוטלדר?
אפשר לפתוח ע"י המדריכים שיש פה, צריך לצרוב גם את המחיצה שרשום
@שניאור-שמח המדריך הסטנדרט שיש פה עם פקודות של adb שלוחצים מתי שהוא על הווליום למעלה ואז הadb אמור להגיב אז הווליום הזה לא מגיב אצלי הבנתי בגלל שזה המכשירים החדשים שהדרך רגילה לא פותחת אותם יש לך מדריך אחר אשמח ואם יש אופציה כבר לפתוח את הבוטלאדר אז אין לי צורך בגרסה שיש לה בוטלאדר נעול
-
@שניאור-שמח המדריך הסטנדרט שיש פה עם פקודות של adb שלוחצים מתי שהוא על הווליום למעלה ואז הadb אמור להגיב אז הווליום הזה לא מגיב אצלי הבנתי בגלל שזה המכשירים החדשים שהדרך רגילה לא פותחת אותם יש לך מדריך אחר אשמח ואם יש אופציה כבר לפתוח את הבוטלאדר אז אין לי צורך בגרסה שיש לה בוטלאדר נעול
-
שלום מישהו יכול להגיד עם גרסה הזאת תומך בגוגל FAMILY LINK במכשיר הילד?
ראו בבקשה שאלתי בנושא כאן:
https://mitmachim.top/topic/79444/עזרה-family-link-לא-עובד-לי-בשיאומי-f22-pro
אני מוכן לשנות ROM אם יודעים איזה ROM יעבוד עם FAMILY LINK.
תודה!
-
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברה -
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברה@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל -
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל
אבל לא בטוח
מה ששלחת זה לפני 10 חודשים
יש סיכוי שהיה לי גולן טלקום או wecom -
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל
אבל לא בטוח
מה ששלחת זה לפני 10 חודשים
יש סיכוי שהיה לי גולן טלקום או wecom@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל
אבל לא בטוח
מה ששלחת זה לפני 10 חודשים
יש סיכוי שהיה לי גולן טלקום או wecomאני זוכר! מה? אתה מתווכח איתי מה היה לך?

-
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל
אבל לא בטוח
מה ששלחת זה לפני 10 חודשים
יש סיכוי שהיה לי גולן טלקום או wecomאני זוכר! מה? אתה מתווכח איתי מה היה לך?

@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
@ילד כתב בשיתוף | תגובות למדריך: יש גרסה ל-f22 pro עם בוטלואדר סגור!:
האם לגרסה זו יש שיחות בדור 4 volti ?
@מישהו12לי היה
לא זוכר איזה חברההיה לך פלאפון באותו זמן

זכרון ברזל
אבל לא בטוח
מה ששלחת זה לפני 10 חודשים
יש סיכוי שהיה לי גולן טלקום או wecomאני זוכר! מה? אתה מתווכח איתי מה היה לך?


אם אתה אומר.. מי אני שיתווכח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות