בקשה | .NET Framework 4.7 לווינדוס 7
-
-
@משחזר-מידע תודה רבה אבל חסום לי... אפשר להעלות לכאן או לדרייב?
-
-
-
-
@שקט טקסט קישור
בבקשה@שלמה11 זה שוקל 1.4 GB! בטוח שזה זה? (אני לא יכול להוריד בכלל קובץ כזה גדול...)
ראיתי כאן משהו ששוקל בערך 60MB! (אבל זה לא עובד כנראה זה לווינדוס 10 ואני צריך ל7)
עריכה: עכשיו שאני חושב על זה, בכלל לא כתוב שם (איפה שהבאתי) שזה להתקנה אופליין! אולי בעצם לכן זה לא עובד. ולכן זה שוקל כזה קצת...תודה על הרצון לעזור...
-
@שלמה11 זה שוקל 1.4 GB! בטוח שזה זה? (אני לא יכול להוריד בכלל קובץ כזה גדול...)
ראיתי כאן משהו ששוקל בערך 60MB! (אבל זה לא עובד כנראה זה לווינדוס 10 ואני צריך ל7)
עריכה: עכשיו שאני חושב על זה, בכלל לא כתוב שם (איפה שהבאתי) שזה להתקנה אופליין! אולי בעצם לכן זה לא עובד. ולכן זה שוקל כזה קצת...תודה על הרצון לעזור...
@שקט כתב בבקשה | .NET Framework 4.7 לווינדוס 7:
עריכה: עכשיו שאני חושב על זה, בכלל לא כתוב שם (איפה שהבאתי) שזה להתקנה אופליין!
בקישור שהבאתי לעיל כתוב שזה Offline וגם כתוב שמיועד לwin7 ושוקל פחות מ60MiB
-
@שקט אני העלתי לך את זה: (מה שהובא כאן לעיל)

(מתורגם לעברית)
אולי התכוונת לזה:
טקסט קישור -
ש שקט סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

