המלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ
-
@יוסף-אלחנן כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
@דודי-ענהאל כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
יש מצב אתה מעלה את ה-הכי מעודכן שזה 2.0.22 (לעומת 2.0.18 שאתה העלית)
תביא לינק, אני אעלה, בעז"ה...
-
@יוסף-אלחנן כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
@דודי-ענהאל
https://drive.google.com/file/d/1dtt0l43UCD-bVZ7kCqAeqzU*****eSsdb7Avi/view?usp=drivesdkזה פרו?
כי לא כתוב על הקובץ שזה פרו -
@יוסף-אלחנן כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
@דודי-ענהאל
https://drive.google.com/file/d/1dtt0l43UCD-bVZ7kCqAeqzU*****eSsdb7Avi/view?usp=drivesdkזה פרו?
כי לא כתוב על הקובץ שזה פרו -
@יוסף-אלחנן כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
@דודי-ענהאל כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
יש מצב אתה מעלה את ה-הכי מעודכן שזה 2.0.22 (לעומת 2.0.18 שאתה העלית)
תביא לינק, אני אעלה, בעז"ה...
@דודי-ענהאל זה אותו קובץ גרסא 22
-
@דודי-ענהאל זה אותו קובץ גרסא 22
@אהרלה-המעצב כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
ה אותו קובץ גרסא 22
כלומר? לא פרו?
-
@אהרלה-המעצב כתב בהמלצה | אפליקציית חייגן - הכי טובה שמצאתי - ממליץ:
ה אותו קובץ גרסא 22
כלומר? לא פרו?
@YOLEVI כן
נשמח אם מישהו יוכל לעלות את הפרו
וכמובן גם למשתמשי נטפרי -
@YOLEVI כן
נשמח אם מישהו יוכל לעלות את הפרו
וכמובן גם למשתמשי נטפרי@אהרלה-המעצב אם תביא לינק, אני אוכל בעז"ה להעלות...
-
@אהרלה-המעצב אם תביא לינק, אני אוכל בעז"ה להעלות...
-
@אהרלה-המעצב הוא נותן לי שם כמה גירסאות, איזה מהם להוריד?
-
@אהרלה-המעצב הוא נותן לי שם כמה גירסאות, איזה מהם להוריד?
@יוסף-אלחנן אולי את האחרון של הגרסאות הכי חדש בעצם
(כנראה הראשון ברשימה). -
@יוסף-אלחנן אולי את האחרון של הגרסאות הכי חדש בעצם
(כנראה הראשון ברשימה).@אהרלה-המעצב נראה לי שזה אותה אפליקציה...

-
@אהרלה-המעצב נראה לי שזה אותה אפליקציה...

@יוסף-אלחנן כן אבל כתוב פרימיום
-
@אהרלה-המעצב נראה לי שזה אותה אפליקציה...

@יוסף-אלחנן נשמח אם תוריד ותשלח לנו שנבדוק
-
@יוסף-אלחנן נשמח אם תוריד ותשלח לנו שנבדוק
-
@יוסף-אלחנן חסום בנטפרי
-
@יוסף-אלחנן חסום בנטפרי
-
@יוסף-אלחנן יש תקלה כלשהיא באפליקציה שהעלית
משום מה לא נפתח -
@יוסף-אלחנן יש תקלה כלשהיא באפליקציה שהעלית
משום מה לא נפתח@אהרלה-המעצב לא קשור אלי, אני רק העלתי מהקישור שלמעלה...
-
@אהרלה-המעצב לא קשור אלי, אני רק העלתי מהקישור שלמעלה...
@יוסף-אלחנן בסוף זה הסתדר
זה הגרסא "פרימיום"
ללא פרסומות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות