בעיה | שלט רכב שהתאפס מונדאו 2010 דחוף דחוף דחוף!!!
-
שלום וברכה ניסיתי לקודד (לשכפל) שלט של רכב פורד מונדאו 2010
וככל הנראה השלט המקורי של הרכב התאפס וכעת לא פותח ולא סוגר את האוטו דרך השלט
אלא רק עם המפתח של השלט (זה שלט שמחובר לו המפתח של הרכב)
מי שיש לו אפשרות לעזור לי לקודד את השלט חזרה שיפתח ויסגור את האוטו
שיכתוב לי או שישלח לי מייל ל M4115273 ג'ימל
תודה מראש הרכב לא שלי אני בדקתי על שלט של חבר -
שלום וברכה ניסיתי לקודד (לשכפל) שלט של רכב פורד מונדאו 2010
וככל הנראה השלט המקורי של הרכב התאפס וכעת לא פותח ולא סוגר את האוטו דרך השלט
אלא רק עם המפתח של השלט (זה שלט שמחובר לו המפתח של הרכב)
מי שיש לו אפשרות לעזור לי לקודד את השלט חזרה שיפתח ויסגור את האוטו
שיכתוב לי או שישלח לי מייל ל M4115273 ג'ימל
תודה מראש הרכב לא שלי אני בדקתי על שלט של חבר -
-
שלום וברכה ניסיתי לקודד (לשכפל) שלט של רכב פורד מונדאו 2010
וככל הנראה השלט המקורי של הרכב התאפס וכעת לא פותח ולא סוגר את האוטו דרך השלט
אלא רק עם המפתח של השלט (זה שלט שמחובר לו המפתח של הרכב)
מי שיש לו אפשרות לעזור לי לקודד את השלט חזרה שיפתח ויסגור את האוטו
שיכתוב לי או שישלח לי מייל ל M4115273 ג'ימל
תודה מראש הרכב לא שלי אני בדקתי על שלט של חבר@israel40370 יש פורום רכבים זה לזה יותר מתאים לשאול שמא
רכבים זה לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות