באג | Wifi נעלם מהמחשב
-
עשיתי עדכון דרייברים
עשיתי איפוס רשת
עשיתי הפעלה מחדש
עשיתי איפוס בביוסואין wifi...
במנהל ההתקנים אני לא בטוח אם הוא קיים או לא. מצרף תמונה.
הוא לא מופיע במסך למטה
אבל הוא כן נמצא בניהול רשתות-מצרף תמונה אבל באבחון מקבל תשובה שיש בעיה עם הדרייבר של הwifiמה עושים??...
תודה רבה

-
עשיתי עדכון דרייברים
עשיתי איפוס רשת
עשיתי הפעלה מחדש
עשיתי איפוס בביוסואין wifi...
במנהל ההתקנים אני לא בטוח אם הוא קיים או לא. מצרף תמונה.
הוא לא מופיע במסך למטה
אבל הוא כן נמצא בניהול רשתות-מצרף תמונה אבל באבחון מקבל תשובה שיש בעיה עם הדרייבר של הwifiמה עושים??...
תודה רבה

-
במקרה הכנסתי עכשיודיסק קשיח אחר למחשב במדובר במקום הדיסק המקורי והWIFI כן עבד
מה שאומר שזאת לא בעיית חומרה ולא בעיה בביוס. לכאורה עניין של דרייברים.
בבדיקה באתר היצרן הדרייברים מעודכנים.
יש מה לעשות?יש תוכנות להסרת דרייברים והתקנה מחדש?
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות