שאלה | אני באמצע לכתוב מדריך על בניית אופנייים ו..
-
אני לא יודע איך לחלק את זה.
כלומר - האם את הכל במדריך אחד -או לחלק את זה לכמה נושאים
יש את הכרת האופניים בכלל (מה זה בקר וכו') יש איך להרכיב את האופניים פיזית (מנוע, גלגל וכו') ויש את החיווט (ההתעסקות עם החוטים) איך מלחימים בצורה טובה ועוד ועוד ועוד
אשמח לשמוע מהי דעת הציבור בעניין (אני כבר יודע הכל- השאלה איך אני יוכל להעביר את זה בצורה ברורה..) -
אני לא יודע איך לחלק את זה.
כלומר - האם את הכל במדריך אחד -או לחלק את זה לכמה נושאים
יש את הכרת האופניים בכלל (מה זה בקר וכו') יש איך להרכיב את האופניים פיזית (מנוע, גלגל וכו') ויש את החיווט (ההתעסקות עם החוטים) איך מלחימים בצורה טובה ועוד ועוד ועוד
אשמח לשמוע מהי דעת הציבור בעניין (אני כבר יודע הכל- השאלה איך אני יוכל להעביר את זה בצורה ברורה..)@אביעד
נראה לי עדיף בכמה כדי שתוכל להרחיב בכל נקודה בפני עצמה -
אני לא יודע איך לחלק את זה.
כלומר - האם את הכל במדריך אחד -או לחלק את זה לכמה נושאים
יש את הכרת האופניים בכלל (מה זה בקר וכו') יש איך להרכיב את האופניים פיזית (מנוע, גלגל וכו') ויש את החיווט (ההתעסקות עם החוטים) איך מלחימים בצורה טובה ועוד ועוד ועוד
אשמח לשמוע מהי דעת הציבור בעניין (אני כבר יודע הכל- השאלה איך אני יוכל להעביר את זה בצורה ברורה..) -
@מיכאלוש כתב בשאלה | אני באמצע לכתוב מדריך על בניית אופנייים ו..:
@אביעד
מחכים...
עדיף עם קישורים לחלקים...איך לחלק? (לא סתם כתבתי את הכותרות לעיל..)
-
@מיכאלוש היי אני רואה שאני לא יכול לכתוב במדריכים לחשמל
צריך לראות איפה להכניס את זה (אני כותב קודם כל בקובץ טקסט)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות