בירור | איך לגבות שיאומי F21 PRO כולל הכל
-
שלום וברכה
אני צריך לצרוב גירסא לשיאומי
הבעיה שיש לי שם מלא קבצים ותזכירים ובלאגן
האם שייך לגבות את הכל ???תודה רבה
@משתמש-מתקדם אם אין לך הצפנת נתונים כן
אבל אם לא ביטלת בעצמך את ההצפנה כנראה שיש הצפנה -
לא הבנתי איך עושים גיבוי ?
-
לא הבנתי איך עושים גיבוי ?
@משתמש-מתקדם נראה לי בSP, אני חושב שכדאי לך לתייג את שניאור שמח...
-
לא הבנתי איך עושים גיבוי ?
@משתמש-מתקדם כמדומה לי אמור להיות פה מדריך,
בכל מקרה איזה גירסה יש לך? -
שלום @שניאור-שמח
נשמח אם תעזור פה קצת -
@משתמש-מתקדם כמדומה לי אמור להיות פה מדריך,
בכל מקרה איזה גירסה יש לך?@YOLEVI של WIG
-
שלום @שניאור-שמח
נשמח אם תעזור פה קצת@משתמש-מתקדם אגב, יש לך TWRP?
-
@משתמש-מתקדם אגב, יש לך TWRP?
@יוסף-אלחנן מה זה ?
-
@יוסף-אלחנן מה זה ?
@משתמש-מתקדם אז אין לך...
-
שלום וברכה
אני צריך לצרוב גירסא לשיאומי
הבעיה שיש לי שם מלא קבצים ותזכירים ובלאגן
האם שייך לגבות את הכל ???תודה רבה
@משתמש-מתקדם כתב בבירור | איך לגבות שיאומי F21 PRO כולל הכל:
שלום וברכה
אני צריך לצרוב גירסא לשיאומי
הבעיה שיש לי שם מלא קבצים ותזכירים ובלאגן
האם שייך לגבות את הכל ???תודה רבה
https://mitmachim.top/topic/34844/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-מלא-dump-למכשירי-mediatek
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות