באג | רופוס לא עובד
-
@דוד-משה-1 אכן ניסיתי הכל ולא הלך, הוצאתי דיסק אונקי שהיה מחובר למחשב והוא חזר לחיים, האונקי היה תקול, אך מוזר שזה גרם לא לעלות.
תודה בכל אופן.
-
סליחה מהסטיה מכותרת האשכול.
עכשיו אני כבר לאחר מעשה, יש מצב להחזיר את האונקי למצב רגיל? ללא המערכת הפעלה שעליו? יש הדרכה בנושא?
אודה מאוד. -
@תצמנ כתב בבאג | רופוס לא עובד:
סליחה מהסטיה מכותרת האשכול.
עכשיו אני כבר לאחר מעשה, יש מצב להחזיר את האונקי למצב רגיל? ללא המערכת הפעלה שעליו? יש הדרכה בנושא?
אודה מאוד.פירמוט
@שקט כתב בבאג | רופוס לא עובד:
@תצמנ כתב בבאג | רופוס לא עובד:
סליחה מהסטיה מכותרת האשכול.
עכשיו אני כבר לאחר מעשה, יש מצב להחזיר את האונקי למצב רגיל? ללא המערכת הפעלה שעליו? יש הדרכה בנושא?
אודה מאוד.פירמוט
דרך איזה תוכנה? כלומר כאשר ניסיתי לעשות אתחול דרך סייר הווינדוס הוא כתב לי שהכונן מוגן מפני כתיבה.
-
@שקט כתב בבאג | רופוס לא עובד:
@תצמנ כתב בבאג | רופוס לא עובד:
סליחה מהסטיה מכותרת האשכול.
עכשיו אני כבר לאחר מעשה, יש מצב להחזיר את האונקי למצב רגיל? ללא המערכת הפעלה שעליו? יש הדרכה בנושא?
אודה מאוד.פירמוט
דרך איזה תוכנה? כלומר כאשר ניסיתי לעשות אתחול דרך סייר הווינדוס הוא כתב לי שהכונן מוגן מפני כתיבה.
@תצמנ כתב בבאג | רופוס לא עובד:
@שקט כתב בבאג | רופוס לא עובד:
@תצמנ כתב בבאג | רופוס לא עובד:
סליחה מהסטיה מכותרת האשכול.
עכשיו אני כבר לאחר מעשה, יש מצב להחזיר את האונקי למצב רגיל? ללא המערכת הפעלה שעליו? יש הדרכה בנושא?
אודה מאוד.פירמוט
דרך איזה תוכנה? כלומר כאשר ניסיתי לעשות אתחול דרך סייר הווינדוס הוא כתב לי שהכונן מוגן מפני כתיבה.
יכול להיות תקלה בכונן תנסה לשנות במאפינים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות