בירור | שינוי imai
-
-
@גלעדבןדוד כתב בבירור | שינוי imai:
@שניאור-שמח סליחה צודק ,זה פשוט לא עושה לי כלום
עשית מדויק כמו המדריך? אם זה דרייברים? כיבוי הטלפון? סים 2 ולא סים 1?
@שניאור-שמח יש לך פתרון?
-
@שניאור-שמח יש לך פתרון?
-
-
@גלעדבןדוד מאיפה אתה בארץ? אולי אעשה לך את זה?
-
@גלעדבןדוד אני מב"ב
-
@גלעדבןדוד כתב בבירור | שינוי imai:
כמה דריברים אתה התקנת?,
לא זוכר, היה מזמן, אבל עבדתי לפי המדריך.
יכול להיות שלא התקנת את המתאימים? יש דרייברים ל32 ביט ויש ל64 ביט -
האם הכבל תקין.
כלומר האם אתה רואה במחשב את הקבצים שיש בפלאפון ככונן? -
האם הכבל תקין.
כלומר האם אתה רואה במחשב את הקבצים שיש בפלאפון ככונן?@אור-אור-אור כן
-
@גלעדבןדוד תנסה לעשות את המדריך המעולה של @זונדל כאן
-
@גלעדבןדוד תנסה לעשות את המדריך המעולה של @זונדל כאן
@Ykingsmart הבנת מה הבעיה שלי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות