שאלה | יש גרסת סטוק לF22 pro?
-
היי אחרי חיפוש ארוך ומייגע ברשת, מלבד 3 גרסאות, אחת מכאן שהיא רחוקה מלהיות טובה, ועוד 2 בxda, לא מצאתי גרסה נורמלית למכשיר. פניתי לדיין תקשורת לצריבה בתשלום, הם לא מעוניינים מרחוק. כהן כשר סטור סגור, ובקיצור אין שום דרך לסדר את המכשיר הזה שאני שוקל כבר לוותר עליו.
האם מישהו פה יכול לעזור? גם בתשלום! -
היי אחרי חיפוש ארוך ומייגע ברשת, מלבד 3 גרסאות, אחת מכאן שהיא רחוקה מלהיות טובה, ועוד 2 בxda, לא מצאתי גרסה נורמלית למכשיר. פניתי לדיין תקשורת לצריבה בתשלום, הם לא מעוניינים מרחוק. כהן כשר סטור סגור, ובקיצור אין שום דרך לסדר את המכשיר הזה שאני שוקל כבר לוותר עליו.
האם מישהו פה יכול לעזור? גם בתשלום!@8eliav תפנה אליי בתשלום נעשה לך
-
היי אחרי חיפוש ארוך ומייגע ברשת, מלבד 3 גרסאות, אחת מכאן שהיא רחוקה מלהיות טובה, ועוד 2 בxda, לא מצאתי גרסה נורמלית למכשיר. פניתי לדיין תקשורת לצריבה בתשלום, הם לא מעוניינים מרחוק. כהן כשר סטור סגור, ובקיצור אין שום דרך לסדר את המכשיר הזה שאני שוקל כבר לוותר עליו.
האם מישהו פה יכול לעזור? גם בתשלום!@8eliav כתב בשאלה | יש גרסת סטוק לF22 pro?:
היי אחרי חיפוש ארוך ומייגע ברשת, מלבד 3 גרסאות, אחת מכאן שהיא רחוקה מלהיות טובה, ועוד 2 בxda, לא מצאתי גרסה נורמלית למכשיר. פניתי לדיין תקשורת לצריבה בתשלום, הם לא מעוניינים מרחוק. כהן כשר סטור סגור, ובקיצור אין שום דרך לסדר את המכשיר הזה שאני שוקל כבר לוותר עליו.
האם מישהו פה יכול לעזור? גם בתשלום!מה רע בגירסא של @מחפש1 ? מושלמת לדעתי!
-
@8eliav כתב בשאלה | יש גרסת סטוק לF22 pro?:
היי אחרי חיפוש ארוך ומייגע ברשת, מלבד 3 גרסאות, אחת מכאן שהיא רחוקה מלהיות טובה, ועוד 2 בxda, לא מצאתי גרסה נורמלית למכשיר. פניתי לדיין תקשורת לצריבה בתשלום, הם לא מעוניינים מרחוק. כהן כשר סטור סגור, ובקיצור אין שום דרך לסדר את המכשיר הזה שאני שוקל כבר לוותר עליו.
האם מישהו פה יכול לעזור? גם בתשלום!מה רע בגירסא של @מחפש1 ? מושלמת לדעתי!
@דודי-ענהאל לא מצאתי קישור לגרסה הזאת
-
@דודי-ענהאל לא מצאתי קישור לגרסה הזאת
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@slotsslots מה המייל?
-
יש לי את הקישור פנה אליי במייל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות