בעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה
-
@KPGL אם אתה סתם עושה פירמוט זה לא מוחק את הדרן אבל אצלי אחרי פירמוט מלא וצריבה מחדש של קושחה אחרת לא היה זכר להדרן
-
@אור-יוסף כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
@KPGL אם אתה סתם עושה פירמוט זה לא מוחק את הדרן אבל אצלי אחרי פירמוט מלא וצריבה מחדש של קושחה אחרת לא היה זכר להדרן
אני גם פירמוט וצריבה
פלאפון מסוג סמסונג CORE A013G -
@אור-יוסף כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
@KPGL מאיפה לקחת את הקושחה שצרבת ? יכול להיות שהיא לא טובה
מהאתר של הקושחות
רגע אני ישלח קישור
ואם זה לא קושחה טובה אז המכשיר לא היה עובד בכלל כי זה מוחק קודם את הקושחה הקודמת -
@אור-יוסף כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
@KPGL מאיפה לקחת את הקושחה שצרבת ? יכול להיות שהיא לא טובה
מהאתר של הקושחות
רגע אני ישלח קישור
ואם זה לא קושחה טובה אז המכשיר לא היה עובד בכלל כי זה מוחק קודם את הקושחה הקודמת@KPGL כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
@אור-יוסף כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
@KPGL מאיפה לקחת את הקושחה שצרבת ? יכול להיות שהיא לא טובה
מהאתר של הקושחות
רגע אני ישלח קישור
ואם זה לא קושחה טובה אז המכשיר לא היה עובד בכלל כי זה מוחק קודם את הקושחה הקודמת -
יש לי טלפון של הדרן שעשית REBOOT ועכדייו הוא כל הזמן נדלק לי ונשאר עם הכיתוב של המילה סמסונג ולא מתקדם, רציתי לעשות לו צריבה חדשה של התוכנה אבל אני בשום אופן לא מצליח להכנס למצב הורדה....
יש למשהו מושג מה עושים?@popo כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
יש לי טלפון של הדרן שעשית REBOOT ועכדייו הוא כל הזמן נדלק לי ונשאר עם הכיתוב של המילה סמסונג ולא מתקדם, רציתי לעשות לו צריבה חדשה של התוכנה אבל אני בשום אופן לא מצליח להכנס למצב הורדה....
יש למשהו מושג מה עושים?זה נקרא פריצת סינונים, וזה נגד חוקי הפורום
-
@popo כתב בבעיה | לא מצליח להכניס מכשיר סמסונג למצב הורדה כדי לעשות שינוי קושחה:
יש לי טלפון של הדרן שעשית REBOOT ועכדייו הוא כל הזמן נדלק לי ונשאר עם הכיתוב של המילה סמסונג ולא מתקדם, רציתי לעשות לו צריבה חדשה של התוכנה אבל אני בשום אופן לא מצליח להכנס למצב הורדה....
יש למשהו מושג מה עושים?זה נקרא פריצת סינונים, וזה נגד חוקי הפורום
@שניאור-שמח סורי, לא ידעתי שזה אסור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות