בעיה | נגן M390 עובד ממש לאט
-
קניתי נגן M390 מאליאקספרס והוא עובד ממש לאט.
באפליקצית הנגן Musicolet
הוא ממש נתקע וזה לא אפליקציה כבדה.
יש לציין שעשיתי לו רוט.
מישהו נתקל בזה? -
קניתי נגן M390 מאליאקספרס והוא עובד ממש לאט.
באפליקצית הנגן Musicolet
הוא ממש נתקע וזה לא אפליקציה כבדה.
יש לציין שעשיתי לו רוט.
מישהו נתקל בזה? -
@אביבי תנסה לאפס את הנגן אולי זה יעזור,
ואגב איך עשית לו רוט? אתה יכול לעשות לעוד נגנים???@א-ד-ג כתב בבעיה | נגן M390 עובד ממש לאט:
ואגב איך עשית לו רוט? אתה יכול לעשות לעוד נגנים???
דרך קינג רוט
-
@א-ד-ג כתב בבעיה | נגן M390 עובד ממש לאט:
ואגב איך עשית לו רוט? אתה יכול לעשות לעוד נגנים???
דרך קינג רוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות