בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
בשלב ד אחרי שלחצתי קופי זה מה שקיבלתי.
מישהו יודע לעזור בנידון?
@Harwona
!
-
בשלב ד אחרי שלחצתי קופי זה מה שקיבלתי.
מישהו יודע לעזור בנידון?
@Harwona
!
@arye-zalaznik יש לך רוט?
-
@arye-zalaznik יש לך רוט?
@יוסף-אלחנן ככל הידוע לי כן.
השללבים הקודמים עבדו לי מצויין, רק ההעלמה של הפאנל לממטה נתקעה -
@יוסף-אלחנן ככל הידוע לי כן.
השללבים הקודמים עבדו לי מצויין, רק ההעלמה של הפאנל לממטה נתקעה@arye-zalaznik יש מצב שאין לך רוט מלא...
לי זה גם היה ככה, עד שצורבים בוט חדש ...@שניאור-שמח עזר לי...
-
בשלב ד אחרי שלחצתי קופי זה מה שקיבלתי.
מישהו יודע לעזור בנידון?
@Harwona
!
@arye-zalaznik ככל הנראה @יוסף-אלחנן צודק, תבצע רוט מחדש בתקווה שהפעם הוא יהיה מושלם
-
@arye-zalaznik ככל הנראה @יוסף-אלחנן צודק, תבצע רוט מחדש בתקווה שהפעם הוא יהיה מושלם
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@arye-zalaznik ככל הנראה @יוסף-אלחנן צודק, תבצע רוט מחדש בתקווה שהפעם הוא יהיה מושלם
זה ידרוש איפוס למכשיר?
-
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@arye-zalaznik ככל הנראה @יוסף-אלחנן צודק, תבצע רוט מחדש בתקווה שהפעם הוא יהיה מושלם
זה ידרוש איפוס למכשיר?
@arye-zalaznik כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@arye-zalaznik ככל הנראה @יוסף-אלחנן צודק, תבצע רוט מחדש בתקווה שהפעם הוא יהיה מושלם
זה ידרוש איפוס למכשיר?
לא
כמובן לדלג על שלב פתיחת בוטלאודר -
@arye-zalaznik כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@arye-zalaznik ככל הנראה @יוסף-אלחנן צודק, תבצע רוט מחדש בתקווה שהפעם הוא יהיה מושלם
זה ידרוש איפוס למכשיר?
לא
כמובן לדלג על שלב פתיחת בוטלאודר@שניאור-שמח האמת שמעולם לא עשיתי את זה
תוכל להפנות אותי לאיזה מדריך יעיל? קצת איבדתי ידים ורגלים מרוב מדריכים -
@שניאור-שמח האמת שמעולם לא עשיתי את זה
תוכל להפנות אותי לאיזה מדריך יעיל? קצת איבדתי ידים ורגלים מרוב מדריכים@arye-zalaznik כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח האמת שמעולם לא עשיתי את זה
תוכל להפנות אותי לאיזה מדריך יעיל? קצת איבדתי ידים ורגלים מרוב מדריכים -
@שניאור-שמח האמת שמעולם לא עשיתי את זה
תוכל להפנות אותי לאיזה מדריך יעיל? קצת איבדתי ידים ורגלים מרוב מדריכים@arye-zalaznik
תנסה לתת ב ADB
https://mitmachim.top/post/701367 -
@Harwona
בעריכת ה - build.prop
כשאני מנסה להעתיק אותו חזרה ל system, זה מה שהוא נותן:
עריכה! מדובר בסרטון "הוספת חיצים במסך"

-
@mlpk אאל"ט, זה אומר שאין לך רוט במכשיר...
@יוסף-אלחנן אתמול עשיתי שחזור גירסה, ואמרו לי שיש לי הרשאות רוט.
-
@יוסף-אלחנן אתמול עשיתי שחזור גירסה, ואמרו לי שיש לי הרשאות רוט.
@mlpk יכול להיות שזה רק רוט חלקי...
@שניאור-שמח זה מה שהיה לי פעם, נכון?
-
@mlpk יכול להיות שזה רק רוט חלקי...
@שניאור-שמח זה מה שהיה לי פעם, נכון?
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mlpk יכול להיות שזה רק רוט חלקי...
@שניאור-שמח זה מה שהיה לי פעם, נכון?
כן, אבל לא בטוח שזה מה שיש לו..
@mlpk תשלח צילום מסך מאפליקצית מגיסק
-
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mlpk יכול להיות שזה רק רוט חלקי...
@שניאור-שמח זה מה שהיה לי פעם, נכון?
כן, אבל לא בטוח שזה מה שיש לו..
@mlpk תשלח צילום מסך מאפליקצית מגיסק
@שניאור-שמח אין לי בדף הבית את אפליקציית מג'יסק,
חיפשתי את זה בחיפוש, ואז דרך ההגדרות, בשדה "הגדרות נוספות באפליקציה" זה נפתח לי.
והנה צילום מסך:

-
@שניאור-שמח אין לי בדף הבית את אפליקציית מג'יסק,
חיפשתי את זה בחיפוש, ואז דרך ההגדרות, בשדה "הגדרות נוספות באפליקציה" זה נפתח לי.
והנה צילום מסך:

@mlpk כנראה כמו שהיה ל-@יוסף-אלחנן ..
צריך כנראה להסיר את המגיסק מהמערכת ולהתקין בחזרה..
תכנס דרך סייר רוט ותמחק את המגיסק מהמערכת (אם אתה יודע) -
@mlpk כנראה כמו שהיה ל-@יוסף-אלחנן ..
צריך כנראה להסיר את המגיסק מהמערכת ולהתקין בחזרה..
תכנס דרך סייר רוט ותמחק את המגיסק מהמערכת (אם אתה יודע)@שניאור-שמח אני לא יודע איך.
-
@שניאור-שמח אני לא יודע איך.
@mlpk כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח אני לא יודע איך.
אין לי כל כך זמן להסביר, אבל מה שאתה צריך לעשות להיכנס דרך סייר רוט ולהיכנס לנתיב/system/priv-app/
ולמחוק את כל התיקייה של המגיסק
אם זה לא נותן לך כנראה שאתה צריך לבצע איפוס ואז למחוק -
@mlpk כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח אני לא יודע איך.
אין לי כל כך זמן להסביר, אבל מה שאתה צריך לעשות להיכנס דרך סייר רוט ולהיכנס לנתיב/system/priv-app/
ולמחוק את כל התיקייה של המגיסק
אם זה לא נותן לך כנראה שאתה צריך לבצע איפוס ואז למחוק@שניאור-שמח אני לא רואה בתיקייה הזאת תיקייה של מג'יסק!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות