אני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?
-
@עזריאל אמר באני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?:
יש לי נטפרי ושני מנסה לסרוק את הברקוד זה לא עולה הברקוד מה עושים?
וואצפ חסום בנטפרי. נקודה
-
למה? תוכנת bluestacks פתוחה בנט פרי ואז תתקין בתוכה ווטסאפ
-
למה? תוכנת bluestacks פתוחה בנט פרי ואז תתקין בתוכה ווטסאפ
@ישראל-קרביצקי
אבל כל תוכנה שעובדת עם הרשת
אם זה חסום בנטפרי אז גם פה זה יהיה חסום -
@עזריאל אמר באני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?:
יש לי נטפרי ושני מנסה לסרוק את הברקוד זה לא עולה הברקוד מה עושים?
וואצפ חסום בנטפרי. נקודה
@להבין-ולהשכיל
אני קיבלתי אישור מרב ושלחתי לנטפרי אז פתחו לי@עזריאל אמר באני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?:
יש לי נטפרי ושני מנסה לסרוק את הברקוד זה לא עולה הברקוד מה עושים?
-
תכל'ס
מישהו מפה יכול להגיד שהוא עובד עם האימולטור יום יומי?
סתם מעניין, אצלי זה נפתח אבל לא עובד מי יודע מה@גימפל1 מה מפרט המחשב שלך?
-
@גימפל1 זה לא מפרט
זה מפרט הקטע של המעבד והRAM

-
@גימפל1 זה לא מפרט
זה מפרט הקטע של המעבד והRAM

@A0533057932
אני עכשיו לא ליד המחשב
אבל על המפרט הזה זה עובד מצוין 100%? -
@A0533057932
אני עכשיו לא ליד המחשב
אבל על המפרט הזה זה עובד מצוין 100%?@גימפל1 המפרט שיש לי?
כן זה עף -
@גימפל1 לא הבנתי?
-
@גימפל1 מה המפרט של המחשב?
-
@גימפל1 מה המפרט של המחשב?
-
@גימפל1 אמר באני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?:

כבר ברבה זמן על המסך
אז מאיפה התמונה הזאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

