עזרה בשינוי תפריט לנוקיה 208
-
משום מה אחרי ההתקנה זה לא מראה לי את כל הקבצים אלא רק את התוכנה עצמה אבל בגרסה הניידתצעל מכשיר נוקיה 208 אחר זהנעבד החלפתי את הקובץ שהעלת פה בגרסה הניידת ועדיין מראה אותו דבר מה עושים??
תודה רבה על העז@יהודה-לוי אמר בעזרה בשינוי תפריט לנוקיה 208:
משום מה אחרי ההתקנה זה לא מראה לי את כל הקבצים אלא רק את התוכנה עצמה
לא הבנתי.
תעשה בבקשה בדיוק מה שכתבתי
-
תודה רבה רבה עבד מעולה
יש לי עוד מכשיר אבל הוא בכלל לא נקרא גם לא בחיבור רגיל למחשב מה עושים@יהודה-לוי הוא 208?
-
@יהודה-לוי אולי לא תומך...
-
-
גם אני עשיתי ועבד לי על rm-948 אבל על מכשיר אחד זה אפילו לא עולה בתור חיבור מכשיר רגיל על המכשיר עולה האפשרויות לחיבור ובמחשב זה לא נראה???
-
לא, על המכשיר הוא כן מראה שהתחבר ועל סייר וינדוס הוא לא מראה כלום ומכשיר אחר אותו דגם עבד מעולה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות