בעיה | לא ניתן לגשת לאתר בוואי פיי נטספארק!
-
בוקר טוב
התחברתי לרשת וואי פי שמוגנת בהגנת נטספארק עם שם משתמש וסיסמה נכונים הרשת מראה לי "מחובר" אך לא ניתן לגשת לשום אתר.
ידוע לי שברשת עם הגנת רימון צריך לפני להוריד "רשיון הגנה רימון" אבל ברשת נטספארק מה הסיפור?אשמח לעזרה תודה
@דניאל95 כתב בבעיה | לא ניתן לגשת לאתר בוואי פיי נטספארק!:
בוקר טוב
התחברתי לרשת וואי פי שמוגנת בהגנת נטספארק עם שם משתמש וסיסמה נכונים הרשת מראה לי "מחובר" אך לא ניתן לגשת לשום אתר.
ידוע לי שברשת עם הגנת רימון צריך לפני להוריד "רשיון הגנה רימון" אבל ברשת נטספארק מה הסיפור?אשמח לעזרה תודה
אני לא בטוח אבל יכול להיות שזה אותה תעודת אבטחה
אם אני לא טועה זה עובד על אותה חברה
-
בוקר טוב
התחברתי לרשת וואי פי שמוגנת בהגנת נטספארק עם שם משתמש וסיסמה נכונים הרשת מראה לי "מחובר" אך לא ניתן לגשת לשום אתר.
ידוע לי שברשת עם הגנת רימון צריך לפני להוריד "רשיון הגנה רימון" אבל ברשת נטספארק מה הסיפור?אשמח לעזרה תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות