בקשה | תוכנת שחזור מומלצת
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
אשמח להבין מדוע?
צריך הבנה מעמיקה במבנה
- מערכות קבצים
- RAID
- קבצים
- ובHex
ובקיצור כל חומר....
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@עם-ישראל-חיי הייתי ממליץ לך ללכת על R סטודיו עם המדריך הזה
תודה רבה אבל הממשק לא ברור בכלל וזה גם לא בעברית,
יש לזה עברית בפורום?
או האם מישהו יכול לתרגם? -
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@עם-ישראל-חיי הייתי ממליץ לך ללכת על R סטודיו עם המדריך הזה
תודה רבה אבל הממשק לא ברור בכלל וזה גם לא בעברית,
יש לזה עברית בפורום?
או האם מישהו יכול לתרגם?@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@עם-ישראל-חיי הייתי ממליץ לך ללכת על R סטודיו עם המדריך הזה
תודה רבה אבל הממשק לא ברור בכלל וזה גם לא בעברית,
יש לזה עברית בפורום?
או האם מישהו יכול לתרגם?הכן היא לא בעיברית אבל יש את המדריך שהבאתי זה לא כזה מסובך ובגדול זו באמת תוכנה טובה
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@עם-ישראל-חיי הייתי ממליץ לך ללכת על R סטודיו עם המדריך הזה
תודה רבה אבל הממשק לא ברור בכלל וזה גם לא בעברית,
יש לזה עברית בפורום?
או האם מישהו יכול לתרגם?הכן היא לא בעיברית אבל יש את המדריך שהבאתי זה לא כזה מסובך ובגדול זו באמת תוכנה טובה
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@משחזר-מידע כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
אבל לא בשבילך
אשמח להבין מדוע?
זה מראה לך את בסיס בסי בסיס- קריאת סקטור במילים ברורות....
לא רלווונטי למי שלא מומחה בHXD של קבצים וכו' וכו' כי זה עוד רחב [זיהוי היידרים - ומה אם נמחק?, אז מבני קבצים וכו 'וכו'...] -
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@משחזר-מידע כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
אבל לא בשבילך
אשמח להבין מדוע?
זה מראה לך את בסיס בסי בסיס- קריאת סקטור במילים ברורות....
לא רלווונטי למי שלא מומחה בHXD של קבצים וכו' וכו' כי זה עוד רחב [זיהוי היידרים - ומה אם נמחק?, אז מבני קבצים וכו 'וכו'...]@DANIEL-4 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
מומחה בHXD של קבצים
אין דבר כזה HXD של קבצים זה שם של תוכנה
-
@DANIEL-4 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
מומחה בHXD של קבצים
אין דבר כזה HXD של קבצים זה שם של תוכנה
@web_master כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@DANIEL-4 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
מומחה בHXD של קבצים
אין דבר כזה HXD של קבצים זה שם של תוכנה
זר"ת של אקסדצימלי.....
-
@עם-ישראל-חיי הייתי ממליץ לך ללכת על R סטודיו עם המדריך הזה
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
R סטודיו
אפשר אותה להורדה מהפרום או מדרייב?
(חינמי נכון?)
יותר טובה מ-EaseUS Data Recovery?
(אני שואל כי אותה כבר יש לי) -
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
R סטודיו
אפשר אותה להורדה מהפרום או מדרייב?
(חינמי נכון?)
יותר טובה מ-EaseUS Data Recovery?
(אני שואל כי אותה כבר יש לי)@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
R סטודיו
אפשר אותה להורדה מהפרום או מדרייב?
(חינמי נכון?)
יותר טובה מ-EaseUS Data Recovery?
(אני שואל כי אותה כבר יש לי)https://getintopc.com/softwares/data-recovery/r-studio-2024-free-download/ טוב אם לא אז https://mitmachim.top/post/11814
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | תוכנת שחזור מומלצת:
R סטודיו
אפשר אותה להורדה מהפרום או מדרייב?
(חינמי נכון?)
יותר טובה מ-EaseUS Data Recovery?
(אני שואל כי אותה כבר יש לי)https://getintopc.com/softwares/data-recovery/r-studio-2024-free-download/ טוב אם לא אז https://mitmachim.top/post/11814
-
אני מקווה שהפריצה טובה (להעתיק תא הקבצים לתקיית התוכנה)
https://mitmachim.top/post/638334
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

