האם הייתם משלמים כדי להיות מנוי לפורום מסויים ?
-
תרגעו כולכם. מה לכם עם פרוג? אני בקושי מסתדר שם במשהו.... יש לנו את פורום מתמחים טופ הנפלא! והכל בסדר, תעזבו את פרוג לנפשו....
לפי הקצב, האשכול הזה כבר מתקרב לרמה שם בפטפטת.
(אולי אני גם נחשב לטרול....אולי תעזרו לי להשתפר...) -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שירה-123 ברוכים הבאים אלנו מתחומים (או במקור בפרוג.)
בכל אופן, לא משנה מה נכתב פה או שם ולא ממש איכפת לי מפרוג ולאן ילכו ה"לקוחות" שם.
אני מעולם לא הייתי פעיל בפרוג ואני לא מכיר שם את המערכת ואת הצורה למרות שיש לי שם משתמש מ2015 ולכן אני לא יכול להביע עמדה לגבי זה.
בכל אופן, אני לא יודע מה אתם רוצים או מדברים, תחליף לפרוג לא יהיה בפורום פה. יש פורומים שחסרים בהם משתמשים או תוכל וכולם מוזמנים לשם.ונסיים, איך מישהוא כתב פה "עכשיו כל הספאם יעבור לפה"
כל מה שאני עונה זה "נחיה ונראה".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות