בירור | מס ברכישה מאיביי
-
אם אני שולח מחשב לארץ, זה רק תוספת של 17 אחוז? או שיש עמלות נוספות?
פשוט ברכישה מאיביי הוא לא מחשב את המס ואת העלויות.
תודה@aiib עד שווי 500 דולר זה רק 17 אחוז של מע"מ (אם כי בדרך כלל שה מופיע בזמן התשלום באיביי
-
אם אני שולח מחשב לארץ, זה רק תוספת של 17 אחוז? או שיש עמלות נוספות?
פשוט ברכישה מאיביי הוא לא מחשב את המס ואת העלויות.
תודה@aiib במכס בארץ יעכבו עד לתשלום ה-17%.
לפי חוק מס ייבוא אישי יהיה רק ה-17%.
https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/PersonalImportTax/Home/Item?id=215שים לב שאם אוטוטו מעלים את המע"מ ל18% זה יעלה לכאורה בהתאם.
עריכה: ניתן לבדוק את כל העמלות מכס במחשבון מכס קישור:
https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/PersonalImportTax/Home/Calc?id=215# -
@aiib במכס בארץ יעכבו עד לתשלום ה-17%.
לפי חוק מס ייבוא אישי יהיה רק ה-17%.
https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/PersonalImportTax/Home/Item?id=215שים לב שאם אוטוטו מעלים את המע"מ ל18% זה יעלה לכאורה בהתאם.
עריכה: ניתן לבדוק את כל העמלות מכס במחשבון מכס קישור:
https://shaarolami-query.customs.mof.gov.il/CustomspilotWeb/he/PersonalImportTax/Home/Calc?id=215# -
@aiib עד שווי 500 דולר זה רק 17 אחוז של מע"מ (אם כי בדרך כלל שה מופיע בזמן התשלום באיביי
@web_master כתב בבירור | מס ברכישה מאיביי:
@aiib עד שווי 500 דולר זה רק 17 אחוז של מע"מ (אם כי בדרך כלל שה מופיע בזמן התשלום באיביי
במחשבון שצירף @Uri-W למרות שהמחשב הוא מעל 1000 דולר החיוב הוא רק 17 אחוז (+67 שקל עמלות כל שהן)
משום מה לא מופיע לי בחיוב בקופה באיביי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות