בעיה | המשב לא מזהה הרשאת גישה למצלצה
-
כשאני פותח את המצלמה זה כותב לי שאין הרשאה למצלצה לפתוח את המצלמה:

אבל בהגדרות יש למצלצה הרשאה לפתוח את המצלמה:

שאר התוכנות שמשתמשות במצלמה עובדות טוב.
מה יכול להיות הבעיה?
בתודה רבה מראש. -
כשאני פותח את המצלמה זה כותב לי שאין הרשאה למצלצה לפתוח את המצלמה:

אבל בהגדרות יש למצלצה הרשאה לפתוח את המצלמה:

שאר התוכנות שמשתמשות במצלמה עובדות טוב.
מה יכול להיות הבעיה?
בתודה רבה מראש. -
@מענין-לשמוע תבדוק אם האנטי וירוס חוסם את הגישה.
@א-מ
מה לבדוק?
יש לי את ESET.
מה יכול להיות, עד כמה שאני מבין בזה זה לא נראה שמשהו נחסם. -
@א-מ
מה לבדוק?
יש לי את ESET.
מה יכול להיות, עד כמה שאני מבין בזה זה לא נראה שמשהו נחסם. -
@מענין-לשמוע זה נמצא בהגדרות כאן:

@א-מ
צדקת, תודה רבה.
עכשיו הוא לא רושם שאין לי הרשאה אבל כל המסך שחור וכשאני מצלם תמונה הוא רושם שיש תקלה בשמירה לתמונה, הסרטות הוא מצליח להסריט.
יכול להיות שוידיאוף חוסמים גם את המצלמה? -
@א-מ
צדקת, תודה רבה.
עכשיו הוא לא רושם שאין לי הרשאה אבל כל המסך שחור וכשאני מצלם תמונה הוא רושם שיש תקלה בשמירה לתמונה, הסרטות הוא מצליח להסריט.
יכול להיות שוידיאוף חוסמים גם את המצלמה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות