בירור | למה בהורדת מייל בדחיסה צריך שפה כל שהיא לדחוס
-
שכאני רוצה להוריד מייל שלם שידחס לי

אז הוא שואל אותי לאיזה שפה

למה זה ואיך עושים שזה לא יהיה כי זה סתם משגע
תודה -
שכאני רוצה להוריד מייל שלם שידחס לי

אז הוא שואל אותי לאיזה שפה

למה זה ואיך עושים שזה לא יהיה כי זה סתם משגע
תודה@הכהן-הגדול לדעתי אתה יכול לבחור איזה שפה שאתה רוצה, זה לא משנה כלום - תנסה!
-
@הכהן-הגדול לדעתי אתה יכול לבחור איזה שפה שאתה רוצה, זה לא משנה כלום - תנסה!
@ישי-ישורון בדוק זה לא משנה אני תמיד עושה תאילנדית
-
שכאני רוצה להוריד מייל שלם שידחס לי

אז הוא שואל אותי לאיזה שפה

למה זה ואיך עושים שזה לא יהיה כי זה סתם משגע
תודה@הכהן-הגדול
שתדע, זה בגלל ששמות הקבצים בעברית
אם כל השמות יהיו מספרים הוא לא ישאל. -
@הכהן-הגדול
שתדע, זה בגלל ששמות הקבצים בעברית
אם כל השמות יהיו מספרים הוא לא ישאל.@זאב-לבן כתב בבירור | למה בהורדת מייל בדחיסה צריך שפה כל שהיא לדחוס:
@הכהן-הגדול
שתדע, זה בגלל ששמות הקבצים בעברית
אם כל השמות יהיו מספרים הוא לא ישאל.הוא שואל למה צריך זה הרי לא עושה כלום
-
@הכהן-הגדול לדעתי אתה יכול לבחור איזה שפה שאתה רוצה, זה לא משנה כלום - תנסה!
@ישי-ישורון
השאלה אם אפשר לבטל את זה שלא ישאל ויוריד ישר -
@ישי-ישורון
השאלה אם אפשר לבטל את זה שלא ישאל ויוריד ישר@הכהן-הגדול לא ידוע לי על כל כזאת אופציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות