בעיה | שעון דיגיטלי שהפסיק להסתנכרן עם הרשת
-
יש לי שעון דיגיטלי (של בתי כנסת) שהפסיק להסתנכרן עם הרשת כל פעם שהוא מוכנס לשקע מחדש. מה עושים?
@המתעניין1 שעון לד פשוט? הוא לא אמור להסתנכרן דרך רשת אלא בסך הכל הייתה לו סוללה שעזרה לו לזכור את השעה כשהוא מנותק, נסה להחליף אותה, חפש את הפתח שלה מאחור
-
@המתעניין1 שעון לד פשוט? הוא לא אמור להסתנכרן דרך רשת אלא בסך הכל הייתה לו סוללה שעזרה לו לזכור את השעה כשהוא מנותק, נסה להחליף אותה, חפש את הפתח שלה מאחור
@דוד-טרייטל לא מצאתי מקום להחליף סוללה ולא נראה לי שיש סוללה בתוכו (כלומר שאני יצטרך לפתוח את הברגים ולהחליף) אם זה כן אמור להסתנכרן אוטומטית אינך יודע מה הפתרון?
-
@דוד-טרייטל לא מצאתי מקום להחליף סוללה ולא נראה לי שיש סוללה בתוכו (כלומר שאני יצטרך לפתוח את הברגים ולהחליף) אם זה כן אמור להסתנכרן אוטומטית אינך יודע מה הפתרון?
-
ה המתעניין1 סימן נושא זה כשאלה
-
ה המתעניין1 סימן נושא זה כנפתר
-
ה המתעניין1 סימן נושא זה כנושא רגיל
-
ה המתעניין1 סימן נושא זה כשאלה
-
ה המתעניין1 סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות