בקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת
-
שלום וברכה
אני מחפש מכשיר טלפון עם מקשים מבוסס אנדרואיד, שניתן להתקין עליו אפליקציית מד סוכר דקסקום (Dexcom), עבור חולה סכרת.
האם מכשיר F21 PRO או SHOW F2 מתאימים להנ"ל? (עדיף לי את SHOW כי יהיה לו יותר נוח בלי טא'צ)
כמו"כ האם יש מישהו שיודע לחסום את המכשיר מכל גישה לאינטרנט חוץ מהאפליקציה הזאת, ויכול לסדר לי את זה בתשלום.
תודה מראש
@דוד-חזן @משה-144 -
שלום וברכה
אני מחפש מכשיר טלפון עם מקשים מבוסס אנדרואיד, שניתן להתקין עליו אפליקציית מד סוכר דקסקום (Dexcom), עבור חולה סכרת.
האם מכשיר F21 PRO או SHOW F2 מתאימים להנ"ל? (עדיף לי את SHOW כי יהיה לו יותר נוח בלי טא'צ)
כמו"כ האם יש מישהו שיודע לחסום את המכשיר מכל גישה לאינטרנט חוץ מהאפליקציה הזאת, ויכול לסדר לי את זה בתשלום.
תודה מראש
@דוד-חזן @משה-144 -
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ולדוד חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ולדוד חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.אני מכיר את xDrip, זה פחות נוח, אני מעדיף את דקסקום.
במכשיר שואו לא מתאים דקסקום? -
@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ולדוד חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.אני מכיר את xDrip, זה פחות נוח, אני מעדיף את דקסקום.
במכשיר שואו לא מתאים דקסקום?@א-א-א-א כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ולדוד חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.אני מכיר את xDrip, זה פחות נוח, אני מעדיף את דקסקום.
במכשיר שואו לא מתאים דקסקום?השואו אנדרואיד 8.1 נראה לי.
דקסקום דורש 9 ומעלה -
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ולדוד חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ול @דוד-חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.@דוד-חזן אשמח ליצור איתך קשר בשביל הגירסה לF21 pro
-
@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ול @דוד-חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.@דוד-חזן אשמח ליצור איתך קשר בשביל הגירסה לF21 pro
@א-א-א-א כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ול @דוד-חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.@דוד-חזן אשמח ליצור איתך קשר בשביל הגירסה לF21 pro
תשאיר מייל
-
@א-א-א-א כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@משה-144 כתב בבקשת מידע | אפליקצייה לחולי סכרת:
@א-א-א-א
F21 pro זה ודאי יעבוד לך ול @דוד-חזן יש גירסה כזאת.
בקשר לשואו, אולי תשתמש עם אפליקציית xDrip שהיא תחליף לאפליקציית דקסקום
פשוט תבקש משואו שיוסיפו את האפליקציה.@דוד-חזן אשמח ליצור איתך קשר בשביל הגירסה לF21 pro
תשאיר מייל
-
שלום וברכה
אני מחפש מכשיר טלפון עם מקשים מבוסס אנדרואיד, שניתן להתקין עליו אפליקציית מד סוכר דקסקום (Dexcom), עבור חולה סכרת.
האם מכשיר F21 PRO או SHOW F2 מתאימים להנ"ל? (עדיף לי את SHOW כי יהיה לו יותר נוח בלי טא'צ)
כמו"כ האם יש מישהו שיודע לחסום את המכשיר מכל גישה לאינטרנט חוץ מהאפליקציה הזאת, ויכול לסדר לי את זה בתשלום.
תודה מראש
@דוד-חזן @משה-144
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות