בירור | למה אין קטגוריה נפרדת לשיאומי F22?
-
למה אין קטגוריה נפרדת לשיאומי F22? זה טלפון עם הבדלים משמעותיים מה-F21, והרבה מדריכים/הסברים שנמצאים בפורום לא עובדים. אני מעלה את הנושא כי היום ניסיתי לפעול לפי מדריך שהופיע בפורום, ורק בדיעבד התברר שהוא לא מתאים ל- F21, ואיבדתי מידע שהיה חשוב. אז אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא?
-
למה אין קטגוריה נפרדת לשיאומי F22? זה טלפון עם הבדלים משמעותיים מה-F21, והרבה מדריכים/הסברים שנמצאים בפורום לא עובדים. אני מעלה את הנושא כי היום ניסיתי לפעול לפי מדריך שהופיע בפורום, ורק בדיעבד התברר שהוא לא מתאים ל- F21, ואיבדתי מידע שהיה חשוב. אז אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא?
-
לדעתי צריך להכניס כנ"ל בתוך "שיאומי" גם קטגוריות גם לF21S (מקשים בלבד) וגם ל-F22 לא PRO
-
-
למה אין קטגוריה נפרדת לשיאומי F22? זה טלפון עם הבדלים משמעותיים מה-F21, והרבה מדריכים/הסברים שנמצאים בפורום לא עובדים. אני מעלה את הנושא כי היום ניסיתי לפעול לפי מדריך שהופיע בפורום, ורק בדיעבד התברר שהוא לא מתאים ל- F21, ואיבדתי מידע שהיה חשוב. אז אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא?
-
@אור-יוסף כתב בבירור | למה אין קטגוריה נפרדת לשיאומי F22?:
@admiau8 אפשר קישור למדריך שעשית אותו וכך איבדת מידע חשוב מהפלאפון
כדי שנדע להזהרhttps://mitmachim.top/topic/66047/מדריך-הוספת-אריחי-הגדרות-מהירות
-
למה אין קטגוריה נפרדת לשיאומי F22? זה טלפון עם הבדלים משמעותיים מה-F21, והרבה מדריכים/הסברים שנמצאים בפורום לא עובדים. אני מעלה את הנושא כי היום ניסיתי לפעול לפי מדריך שהופיע בפורום, ורק בדיעבד התברר שהוא לא מתאים ל- F21, ואיבדתי מידע שהיה חשוב. אז אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא?
@admiau8 עכשיו ראיתי את זה
https://mitmachim.top/topic/41118/הצעת-ייעול-קטגוריה-חדשה-לשיאומי-qin-החדש-f22-pro מיוני 2022...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות