בקשה | אופיס להורדה
-
@יהודה-איתמר
וזה לא טוב לך?@ברי-קלמנוביץ
אחרי שהורדתי את שתי החלקים של ה 32 ביט מה הלאה??
לא הבנתי מה הוא כתב שם... -
@ברי-קלמנוביץ
אחרי שהורדתי את שתי החלקים של ה 32 ביט מה הלאה??
לא הבנתי מה הוא כתב שם...@יהודה-איתמר תבחר את שתיהם יחד ותעשה חלץ לכאן, זה אמור לצאת קובץ אחד.
-
@יהודה-איתמר תבחר את שתיהם יחד ותעשה חלץ לכאן, זה אמור לצאת קובץ אחד.
@ברי-קלמנוביץ
מאה אחוז
תודה רבה -
@יהודה-איתמר
וזה לא טוב לך? -
@ברי-קלמנוביץ
5 שנים תמימות עברו מאז הנושא הנ''ל@משה-מזרחי עשיתי חיפוש קצר בפורום והראשון שעלה לי הבאתי לו.
מה קרה? יש לך אחד שאתה עשית, יותר מעודכן? -
האם יש למישהו גירסה של אופיס למחשב 32 להורדה והתקנה בקלות?
@יהודה-איתמר
תוריד מיוסי מחשבים את הגירסא של האופליין ושם אתה יכול לבחור ב32 ביט -
@משה-מזרחי עשיתי חיפוש קצר בפורום והראשון שעלה לי הבאתי לו.
מה קרה? יש לך אחד שאתה עשית, יותר מעודכן? -
@ברי-קלמנוביץ
ממליץ לך לסדר את ההגדרות של החיפוש שלך בפורום , שיציג לפי זמן הפוסטיש את של יוסי מחשבים האלוף שתמיד מעדכן
יש גם של ירון מעודכן שאני העלתי
לא חסר חדשים@משה-מזרחי
לא נורא. אני חושב שהאופיס 2019 גם טוב.
(אני כרגע משתמש בו, בזמנו בטעות התקנתי 2019 במקום 2022 שאז התקנתי אותו). -
האופיס 2019 שהורדתי לא עובד לי במחשב
קופץ לי כזה חלון
אולי זה מההתקנה הקודמת -
האופיס 2019 שהורדתי לא עובד לי במחשב
קופץ לי כזה חלון
אולי זה מההתקנה הקודמת@יהודה-איתמר תנסה אולי באמת לעשות חיפוש בפורום לזה של ירון מה ש @משה-מזרחי מעלה זה יותר עידכני.
-
@יהודה-איתמר תנסה אולי באמת לעשות חיפוש בפורום לזה של ירון מה ש @משה-מזרחי מעלה זה יותר עידכני.
-
האופיס 2019 שהורדתי לא עובד לי במחשב
קופץ לי כזה חלון
אולי זה מההתקנה הקודמת@יהודה-איתמר
תתקין את זה
https://mitmachim.top/post/830000
חסר לך קבצים במחשב -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה-איתמר
תתקין את זה
https://mitmachim.top/post/830000
חסר לך קבצים במחשב@משה-מזרחי השאלה אם המחשב שלי ישרוד כזה דבר
-
@משה-מזרחי השאלה אם המחשב שלי ישרוד כזה דבר
-
האם יש למישהו גירסה של אופיס למחשב 32 להורדה והתקנה בקלות?
-
האופיס 2019 שהורדתי לא עובד לי במחשב
קופץ לי כזה חלון
אולי זה מההתקנה הקודמת@יהודה-איתמר
אגב איזה ווינדוס מותקן לך במחשב? -
האם יש למישהו גירסה של אופיס למחשב 32 להורדה והתקנה בקלות?
@יהודה-איתמר כתב בבקשה | אופיס להורדה:
האם יש למישהו גירסה של אופיס למחשב 32 להורדה והתקנה בקלות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות