הרשאות בשיתוף דרייב
-
@דאבל אמר בהרשאות בשיתוף דרייב:
יש אפשרות לשנות הרשאות לשיתוף שעשיתי?
מדובר בקישור שכל מי שיש לו, יכול להשתמש בו.
וכן האם בכזה שיתוף כל אחד יכול לערוך או רק לצפות?אתה יכול לשנות הגדרות
א מי יכול להשתמש בקישור
ב מה רמת ההרשאה של מי שמשתמש בקישור@A0533057932 איך אני מגיע להגדרות אלו?
(אני מתכוון לרמת ההרשאה...) -
@דאבל אתה נכנס לדרייב
לוחץ על הקובץ בעזרת לחצן ימני
בוחר שיתוף
ונכנס משם למתקדם
(נכתב מהזיכרון) -
@דאבל אתה נכנס לדרייב
לוחץ על הקובץ בעזרת לחצן ימני
בוחר שיתוף
ונכנס משם למתקדם
(נכתב מהזיכרון) -
@אזלוש משום מה יש אחד שלא מופיע שם ברשימה..
אולי כי שלחתי קישור במייל רגיל ולא ישירות מהדרייב?!?@דאבל באם פירסמת בצורת קישור לעולם לא תראה את זה ברשימה
-
@דאבל באם פירסמת בצורת קישור לעולם לא תראה את זה ברשימה
@A0533057932 זה אומר שאני גם לא יוכל לשנות כלום?...

-
@A0533057932 זה אומר שאני גם לא יוכל לשנות כלום?...

@דאבל לא
אתה יכול לשנות את הרשאות הקישור
זה לא נמצא בחלק של שמות האנשים אלא מתחתיו -
@דאבל לא
אתה יכול לשנות את הרשאות הקישור
זה לא נמצא בחלק של שמות האנשים אלא מתחתיו@A0533057932 לא מופיע אבל אפשרות לשינוי עריכה...?
-
@A0533057932 לא מופיע אבל אפשרות לשינוי עריכה...?
@דאבל תעלה תמונה
-
@A0533057932 תודה, מצאתי...!!!!

-
@A0533057932 תודה, מצאתי...!!!!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות