בעיה | למה 'הגישה נדחתה'?
-
אני רוצה להוריד את אחד מהתוכנות של אדובי לעריכת פי די אף, כשאני מרחף על הקישור באינדקס התוכנות הוא מראה לי את התוכן של הקישור אבל כשאני פותח הוא רושם לי הגישה נדחתה.
מה יכול להיות הבעיה?


בתודה רבה מראש -
אני רוצה להוריד את אחד מהתוכנות של אדובי לעריכת פי די אף, כשאני מרחף על הקישור באינדקס התוכנות הוא מראה לי את התוכן של הקישור אבל כשאני פותח הוא רושם לי הגישה נדחתה.
מה יכול להיות הבעיה?


בתודה רבה מראש@מענין-לשמוע
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחק -
תודה
-
@מענין-לשמוע
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחק@יוני-10 כתב בבעיה | למה 'הגישה נדחתה'?:
@מענין-לשמוע
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחקאז למה כשהוא מרחף על הקישור כן רואים את מה שכתוב שם?
-
@יוני-10 כתב בבעיה | למה 'הגישה נדחתה'?:
@מענין-לשמוע
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחקאז למה כשהוא מרחף על הקישור כן רואים את מה שכתוב שם?
@מישהו12 גם לי נחסם הגישה למדריך שפרסמת

-
@מענין-לשמוע
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחק@יוני-10 כתב בבעיה | למה 'הגישה נדחתה'?:
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחק
יותר נכון, לא נמחק, אלא נחסם...
-
תודה
-
@יוני-10 כתב בבעיה | למה 'הגישה נדחתה'?:
@מענין-לשמוע
כי הפוסט שאליו אתה מעובר נמחקאז למה כשהוא מרחף על הקישור כן רואים את מה שכתוב שם?
@ילד-גדול כתב בבעיה | למה 'הגישה נדחתה'?:
אז למה כשהוא מרחף על הקישור כן רואים את מה שכתוב שם?
זה נחסם ולא נמחק כפי שאמר @יוסף-אלחנן
ובעקבות באג מסוים עדין רואים את התוכן בעת ריחוף על הקישור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות