בירור | תיקון נגן אולטרה X דחוף
-
@yose
אין שום חנות שעושה את זה על המקום זה רק במעבדה
אתה יכול ללכת לרפאלי או למרכז האלקטרוניקה או לדיו פרינט והם ישלחו למעבדה
זה לוקח בד"כ בין שבוע לשבועיים@MAD כתב בבירור | תיקון נגן אולטרה X דחוף:
דיו פרינט
על המשלוח הם לוקחים איזה 80אני רציתי לתקן סוללה של אולטרה מקס והמוכר אמר לי שמשלוח והתיקון ביחד עולים בין 150 - 200
-
בטריה עולה לתקן אצל החברה 80 ש"ח אבל המוכר יכול לקחת לעצמו כמה שבא לו על השירות,
אם אתה יכול להביא את זה ישר למעבדה עדיף אבל היא נמצאת באיזה אזור תעשייה (ליד בית שמש כמדומני)
תנסה להתקשר למעבדה (051-5503989) כי הם טענו לי פעם שיש חנות בירושלים שלא לוקחת דמי שירות -
בטריה עולה לתקן אצל החברה 80 ש"ח אבל המוכר יכול לקחת לעצמו כמה שבא לו על השירות,
אם אתה יכול להביא את זה ישר למעבדה עדיף אבל היא נמצאת באיזה אזור תעשייה (ליד בית שמש כמדומני)
תנסה להתקשר למעבדה (051-5503989) כי הם טענו לי פעם שיש חנות בירושלים שלא לוקחת דמי שירות@בדיוק-להיפך המעבדה נמצאת במושב אשתאול ליד בית שמש על כביש 38
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות