דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | הסרת וירוס explorer.exe

בעיה | הסרת וירוס explorer.exe

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
9 פוסטים 3 כותבים 412 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מרכז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    הורדתי ללא זהירות יתר ממיל המתריע על תביעה של הפרת זכויות יוצרים קובץ התקנה בשם explorer.exe
    כרגע אין נזק ממשי (הכל מגובה גם, ואין סודות מדינה)
    אבל יש כל הזמן הודעות קופצות חופרות
    קיצר אני רוצה להעיף את הקובץ או התוכנה או הוירוס הזה ואין לי מושג איך לבדוק או לעשות את זה
    מישהו מכיר/התנסה/שמע/יודע?

    תודה

    בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח.
    במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
    תמחור נח. ליצירת קשר - בצ'אט.
    או כנסו לאתר
    https://icall.site123.me/

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מרכז

      הורדתי ללא זהירות יתר ממיל המתריע על תביעה של הפרת זכויות יוצרים קובץ התקנה בשם explorer.exe
      כרגע אין נזק ממשי (הכל מגובה גם, ואין סודות מדינה)
      אבל יש כל הזמן הודעות קופצות חופרות
      קיצר אני רוצה להעיף את הקובץ או התוכנה או הוירוס הזה ואין לי מושג איך לבדוק או לעשות את זה
      מישהו מכיר/התנסה/שמע/יודע?

      תודה

      מ מנותק
      מ מנותק
      מרכז
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      03c174f1-3a17-49f8-a0c5-65de4f08bf49-image.png

      מצרף דוגמא לחלון שקופץ כל הזמן

      בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח.
      במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
      תמחור נח. ליצירת קשר - בצ'אט.
      או כנסו לאתר
      https://icall.site123.me/

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מרכז

        03c174f1-3a17-49f8-a0c5-65de4f08bf49-image.png

        מצרף דוגמא לחלון שקופץ כל הזמן

        Y מנותק
        Y מנותק
        yj05485
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מרכז
        ניסית את ההסרה הפשוטה של הגדרות וינדוס?
        אם אתה לא מצליח להסיר את התוכנה באמצעות ההגדרות של וינדוס,
        תוכל באמצעות "ריבו"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מרכז

          אקספלורר זה לא וירוס,
          זה סייר הקבצים של וינדוס.

          מה שלכאורה כן קורה אצלך, זה שיש נסיון פתיחה של איזשהו קובץ שמבחינת הסייר אין לו תוכנה מתאימה לכך, אני לא בטוח שזה ווירוס.

          מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

            @מרכז

            אקספלורר זה לא וירוס,
            זה סייר הקבצים של וינדוס.

            מה שלכאורה כן קורה אצלך, זה שיש נסיון פתיחה של איזשהו קובץ שמבחינת הסייר אין לו תוכנה מתאימה לכך, אני לא בטוח שזה ווירוס.

            מ מנותק
            מ מנותק
            מרכז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

            אקספלורר זה לא וירוס,

            הוירוס גם נקרא אקספלורר...

            בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח.
            במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
            תמחור נח. ליצירת קשר - בצ'אט.
            או כנסו לאתר
            https://icall.site123.me/

            מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מרכז

              @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

              אקספלורר זה לא וירוס,

              הוירוס גם נקרא אקספלורר...

              מיגו להוציאמ מנותק
              מיגו להוציאמ מנותק
              מיגו להוציא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מרכז כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

              @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

              אקספלורר זה לא וירוס,

              הוירוס גם נקרא אקספלורר...

              חבל"ז, זה לא וירוס.
              זה נסיון פתיחה כלשהו של קובץ

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                @מרכז

                אקספלורר זה לא וירוס,
                זה סייר הקבצים של וינדוס.

                מה שלכאורה כן קורה אצלך, זה שיש נסיון פתיחה של איזשהו קובץ שמבחינת הסייר אין לו תוכנה מתאימה לכך, אני לא בטוח שזה ווירוס.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מרכז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

                נסיון פתיחה של איזשהו קובץ

                ולמה הוא מנסה כל כמה דקות לפתוח כמה פעמים את אותו הקובץ?

                בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח.
                במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
                תמחור נח. ליצירת קשר - בצ'אט.
                או כנסו לאתר
                https://icall.site123.me/

                מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מרכז

                  @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

                  נסיון פתיחה של איזשהו קובץ

                  ולמה הוא מנסה כל כמה דקות לפתוח כמה פעמים את אותו הקובץ?

                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מרכז כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

                  @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

                  נסיון פתיחה של איזשהו קובץ

                  ולמה הוא מנסה כל כמה דקות לפתוח כמה פעמים את אותו הקובץ?

                  זה קורה גם כשאתה לא נוגע במחשב?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                    @מרכז כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

                    @מיגו-להוציא כתב בבעיה | הסרת וירוס explorer.exe:

                    נסיון פתיחה של איזשהו קובץ

                    ולמה הוא מנסה כל כמה דקות לפתוח כמה פעמים את אותו הקובץ?

                    זה קורה גם כשאתה לא נוגע במחשב?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מרכז
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מיגו-להוציא לא זוכר בוודאות

                    אם נלך לדבריך אז ייתכן וזה קשור לתיקיית כספת אישית של וואן דרייב (מייקרוסופט)?
                    כי זכור לי שזה קפץ גם כשניסיתי לפתוח אותה

                    בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח.
                    במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
                    תמחור נח. ליצירת קשר - בצ'אט.
                    או כנסו לאתר
                    https://icall.site123.me/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר