בעיה | בעיה בנגן m18
-
שאבתי את הגירסא של הנגן. וניסתי לצרוב רוט אם הקובץ של הבוט. ולא הצלחתי לערוך את הנגן. אז צרבתי לנגן גירסא של נגן אחר. וזה צרב לי. הדלקי את הנגן זה עשה לי אור חלש. אז החזרתי את הגירסא של הנגן ששאבתי. ונדלק בחזרה הנגן אבל עכשיו שאני לוחץ על איזה קטע במסך זה לוחץ לי במקום אחר. מישהו יודע למה ? או איך אפשר לסדר את הבעיה. צרבתי את הגירסא כמה פעמים ולא יסתדר. זה אמור להיות קשור לגירסא או שזה אולי קשור למסך

-
שאבתי את הגירסא של הנגן. וניסתי לצרוב רוט אם הקובץ של הבוט. ולא הצלחתי לערוך את הנגן. אז צרבתי לנגן גירסא של נגן אחר. וזה צרב לי. הדלקי את הנגן זה עשה לי אור חלש. אז החזרתי את הגירסא של הנגן ששאבתי. ונדלק בחזרה הנגן אבל עכשיו שאני לוחץ על איזה קטע במסך זה לוחץ לי במקום אחר. מישהו יודע למה ? או איך אפשר לסדר את הבעיה. צרבתי את הגירסא כמה פעמים ולא יסתדר. זה אמור להיות קשור לגירסא או שזה אולי קשור למסך

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות