בעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן
-
שלום יש לי כרטיס זיכרון שלא נותן להוסיף קבצים ולא למחוק וגם לא לאתחול, זה כמו - כנראה - נעילה על הכרטיס
זה נותן להעתיק בצורה תקינה אבל רק "מ"הכרטיס אבל "ל"הכרטיס זה ממש קיר.
אשמח לעזרה תודה רבה!חפשתי הרבה בפרום אבל אני לא מוצא דבר שעוזר לי וגם חיפוש גוגל אין לי ב"ה
-
שלום יש לי כרטיס זיכרון שלא נותן להוסיף קבצים ולא למחוק וגם לא לאתחול, זה כמו - כנראה - נעילה על הכרטיס
זה נותן להעתיק בצורה תקינה אבל רק "מ"הכרטיס אבל "ל"הכרטיס זה ממש קיר.
אשמח לעזרה תודה רבה!חפשתי הרבה בפרום אבל אני לא מוצא דבר שעוזר לי וגם חיפוש גוגל אין לי ב"ה
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
תאתחל עם רופוס
לא הצלחתי בעבר
יכול ליהות שגורסה חדשה יעזור אבל אין לי כבר התוכנה אם אפשר קישור -
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
תאתחל עם רופוס
לא הצלחתי בעבר
יכול ליהות שגורסה חדשה יעזור אבל אין לי כבר התוכנה אם אפשר קישור -
@משחזר-מידע כן
-
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
כן
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
של סונדיק
Sandisk?
אז גירסא חדשה לא תעזור -
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
כן
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
של סונדיק
Sandisk?
אז גירסא חדשה לא תעזור@משחזר-מידע אז מה אפשר לעשות?
-
@משחזר-מידע אז מה אפשר לעשות?
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
אז מה אפשר לעשות?
@משחזר-מידע כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
לפח וחסל
-
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
אז מה אפשר לעשות?
@משחזר-מידע כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
לפח וחסל
@משחזר-מידע ואם אני מתעקש? כמו הכרטיס...
? -
@משחזר-מידע ואם אני מתעקש? כמו הכרטיס...
?@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
ואם אני מתעקש?
שאלה
האם בכלל שווה השקעה בכרטיס זבל שעולה גרושים? -
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
ואם אני מתעקש?
שאלה
האם בכלל שווה השקעה בכרטיס זבל שעולה גרושים?@משחזר-מידע אם אפשר להשקיע בלי כסף וה שווה
-
@משחזר-מידע אם אפשר להשקיע בלי כסף וה שווה
@יואל-שו וזמן לא שווה כסף?
-
@יואל-שו וזמן לא שווה כסף?
@משחזר-מידע יש לי אכשיו זמן...
-
@משחזר-מידע יש לי אכשיו זמן...
@יואל-שו כתב בבעיה | אתחול כרטיס זיכרון עקשן:
יש לי אכשיו זמן...
לא קשור אם יש לך או אין לך
שווי בזבוז זמן ואו כסף לא נמדד אם יש לך או אין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות