עזרה | נגן clip a19
-
יש לי נגן clip a19 של חברת פיליס
א. בקבצים בעברית יש בעיה בכל הנגנים הקובץ לא נכנס בכל המסך אז כשבוחרים את הקובץ הכיתוב זז אבל משום מה בנגן הזה בעברית הוא לא זז
רק באנגלית (ולא רק באנגלית אלא אפילו אם אני משנה את השפה לאנגלית הוא זז אבל האותיות נהפכות) התקשרתי לשירות לקוחות והם טוענים שבגלל שהנגן הזה עם אפשרות חיפוש והעתקת קבצים לא ניתן לעשות את זה
יש למישהו פתרון
ב. בעיה שניה יש שירים שפשוט תוקעים את הנגן זה אומר שאני פותח תיקיה עם שירים אני יורד למטה וכשאני מגיע לשיר מסוים הנגן נתקע ונכבה ושוב פניתי לשירות לקוחות והם אמרו שאולי זה מווירוס ואני בטוח שזה לא מוירווס והוא הציע לי לפרמט את הנגן ופרמטתי את הנגן ובאמת תיקיה אחת הסתדרה ולא נתקעת אבל זה לא הועיל לשאר התיקיות
יש פתרון? -
יש לי נגן clip a19 של חברת פיליס
א. בקבצים בעברית יש בעיה בכל הנגנים הקובץ לא נכנס בכל המסך אז כשבוחרים את הקובץ הכיתוב זז אבל משום מה בנגן הזה בעברית הוא לא זז
רק באנגלית (ולא רק באנגלית אלא אפילו אם אני משנה את השפה לאנגלית הוא זז אבל האותיות נהפכות) התקשרתי לשירות לקוחות והם טוענים שבגלל שהנגן הזה עם אפשרות חיפוש והעתקת קבצים לא ניתן לעשות את זה
יש למישהו פתרון
ב. בעיה שניה יש שירים שפשוט תוקעים את הנגן זה אומר שאני פותח תיקיה עם שירים אני יורד למטה וכשאני מגיע לשיר מסוים הנגן נתקע ונכבה ושוב פניתי לשירות לקוחות והם אמרו שאולי זה מווירוס ואני בטוח שזה לא מוירווס והוא הציע לי לפרמט את הנגן ופרמטתי את הנגן ובאמת תיקיה אחת הסתדרה ולא נתקעת אבל זה לא הועיל לשאר התיקיות
יש פתרון?@צבי-התותח כתב בעזרה | נגן clip a19:
...שבגלל שהנגן הזה עם אפשרות חיפוש והעתקת קבצים לא ניתן לעשות את זה
מה ענין שמיטה אצל הר גריזים
-
@צבי-התותח כתב בעזרה | נגן clip a19:
...שבגלל שהנגן הזה עם אפשרות חיפוש והעתקת קבצים לא ניתן לעשות את זה
מה ענין שמיטה אצל הר גריזים
@משחזר-מידע תשאל אותם
-
@משחזר-מידע תשאל אותם
-
יש לי נגן clip a19 של חברת פיליס
א. בקבצים בעברית יש בעיה בכל הנגנים הקובץ לא נכנס בכל המסך אז כשבוחרים את הקובץ הכיתוב זז אבל משום מה בנגן הזה בעברית הוא לא זז
רק באנגלית (ולא רק באנגלית אלא אפילו אם אני משנה את השפה לאנגלית הוא זז אבל האותיות נהפכות) התקשרתי לשירות לקוחות והם טוענים שבגלל שהנגן הזה עם אפשרות חיפוש והעתקת קבצים לא ניתן לעשות את זה
יש למישהו פתרון
ב. בעיה שניה יש שירים שפשוט תוקעים את הנגן זה אומר שאני פותח תיקיה עם שירים אני יורד למטה וכשאני מגיע לשיר מסוים הנגן נתקע ונכבה ושוב פניתי לשירות לקוחות והם אמרו שאולי זה מווירוס ואני בטוח שזה לא מוירווס והוא הציע לי לפרמט את הנגן ופרמטתי את הנגן ובאמת תיקיה אחת הסתדרה ולא נתקעת אבל זה לא הועיל לשאר התיקיות
יש פתרון? -
@משחזר-מידע 20 קבצים נראה לך הרבה מדי
-
@משחזר-מידע 20 קבצים נראה לך הרבה מדי
@צבי-התותח כתב בעזרה | נגן clip a19:
נראה לך הרבה מדי
לי לא נראה כלום
אין לי איך לדעת כמה קבצים יש בתיקיה
אין לי איך לדעת מה המגבלה
רק מנסה להציע הצעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות