בירור | איך אפשר לשלוח קבצים אם סיומת מוזרה [גמבו לא נותן]
-
@אקספליארמוס כתב בבירור | איך אפשר לשלוח קבצים אם סיומת מוזרה [גמבו לא נותן]:
@יוסף-אלחנן פעם נסיתי ת זה זה לא עבד ,משום מה הוא זיהה אותו.
אגב, כשרציתי לשלוח אפליקציה במייל, אי אפשר לשלוח קובץ APK במייל, אז ניסיתי לשנות את הסיומת של הקובץ לZIP (לא דחסתי, רק שיניתי את השם), אז במחשב אחד זה הצליח ובמחשב אחר, לא...
לא יודע למה...
@יוסף-אלחנן בapk זה עובד
-
@יוסף-אלחנן בapk זה עובד
@אקספליארמוס אה, אוקיי...
-
@יוסף-אלחנן איך שזה נראה exe
-
@יוסף-אלחנן איך שזה נראה exe
@אקספליארמוס כן, צדיק תמים כבר כתב את זה לעייל, אבל אני רוצה לקבל אישור מ @ידידים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
