באג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,
-
החלפתי נורה שעובדת, בגוף תאורה, הגוף לא עבד, בדקתי עם טסטר מדליקים - יש חשמל, מכבים - אין, כך שלכאורה הכל תקין, והבעיה בגוף תאורה,
אך לאחמ''כ שמתי את הנורה והיא לא עבדה, החלפתי נורה וכנ''ל , בדקתי עם טסטר יש זרם כשדלוק ואין כשמכובה,
מה יכולה להיות הבעיה?@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
יש זרם כשדלוק ואין כשמכובה,
מצויין
ככה עובד החשמל אצל כולם
יש זרם כשדלוק
ואין זרם כשמכובה -
@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
יש זרם כשדלוק ואין כשמכובה,
מצויין
ככה עובד החשמל אצל כולם
יש זרם כשדלוק
ואין זרם כשמכובה@משחזר-מידע כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
יש זרם כשדלוק ואין כשמכובה,
מצויין
ככה עובד החשמל אצל כולם
יש זרם כשדלוק
ואין זרם כשמכובהוזה בדיוק הבעיה, לכאורה הכל מצוין אבל הגוף תאורה וכמה נורות שחיברתי לחוטים [כל אחד בפני עצמו] לא עובדים,
כך שלכאורה כן יש בעיה בחוטים, -
@משחזר-מידע כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
יש זרם כשדלוק ואין כשמכובה,
מצויין
ככה עובד החשמל אצל כולם
יש זרם כשדלוק
ואין זרם כשמכובהוזה בדיוק הבעיה, לכאורה הכל מצוין אבל הגוף תאורה וכמה נורות שחיברתי לחוטים [כל אחד בפני עצמו] לא עובדים,
כך שלכאורה כן יש בעיה בחוטים, -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
נשמע כמו בעייה בשלילי
@איש_אחד
איזה בעיה יכול להיות בשלילי? -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
נשמע כמו בעייה בשלילי
@איש_אחד
איזה בעיה יכול להיות בשלילי?@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
@דוד-משה-1 כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
נשמע כמו בעייה בשלילי
@איש_אחד
איזה בעיה יכול להיות בשלילי?הוא לא משלים את המעגל אולי?
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
נשמע כמו בעייה בשלילי
@איש_אחד
איזה בעיה יכול להיות בשלילי?@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
@דוד-משה-1 כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
נשמע כמו בעייה בשלילי
@איש_אחד
איזה בעיה יכול להיות בשלילי?שאין אותו
-
@אברהם-א כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
@דוד-משה-1 כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
נשמע כמו בעייה בשלילי
@איש_אחד
איזה בעיה יכול להיות בשלילי?שאין אותו
-
פשוט לבדוק
שחיובי והשלילי שיוצאים מהתקרה מחוברים לשוקלדה היטב
וכן החיבור מהשוקלדה לגוף תאורה
ולבדוק שבתוך הגוף תאורה לא נקרע כלום
כמובן להדליק את המתג ואת השאלטר בארון חשמל@איש_אחד כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
כמובן להדליק את המתג ואת השאלטר בארון חשמל
זהירות כשעובדים עם חשמל חי
-
@איש_אחד כתב בבאג | משהו מוזר שקרה לי היום, חוטי חשמל,:
כמובן להדליק את המתג ואת השאלטר בארון חשמל
זהירות כשעובדים עם חשמל חי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות