בקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly
-
ראיתי פה נושא שלם על זה איפה ומי מחליף מסך ל jelly (ליתר דיוק E2) ואני שואל אם מישהו יש לו קישור להזמין מסך והוראות איך להחליף לבד אני אשמח ממש תודה
-
ראיתי פה נושא שלם על זה איפה ומי מחליף מסך ל jelly (ליתר דיוק E2) ואני שואל אם מישהו יש לו קישור להזמין מסך והוראות איך להחליף לבד אני אשמח ממש תודה
@הכהן-הגדול הוראות יש לך רשמיות פה: https://www.unihertz.com/blogs/tutorial/unihertz-jelly-2e-touchscreen-module-replacement-tutorial?srsltid=AfmBOoqJzTL3nf4rpsguLLUe0KmuTgenssmE9cTWn7OiLFPTK2OH-9T3
המסך עצמו הם גם מוכרים אבל כרגע אין מסך במלאי (יש של ג'לי 2 בלי E, לא יודע אם זה מתאים), אבל יש בעליאקספרס
-
@הכהן-הגדול הוראות יש לך רשמיות פה: https://www.unihertz.com/blogs/tutorial/unihertz-jelly-2e-touchscreen-module-replacement-tutorial?srsltid=AfmBOoqJzTL3nf4rpsguLLUe0KmuTgenssmE9cTWn7OiLFPTK2OH-9T3
המסך עצמו הם גם מוכרים אבל כרגע אין מסך במלאי (יש של ג'לי 2 בלי E, לא יודע אם זה מתאים), אבל יש בעליאקספרס
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
אבל יש בעליאקספרס
אבל אמרו לי שמהאתר שלהם זה מסובך להגיע לישראל יש אולי למישהו קישור מעליאקספרס
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
יש של ג'לי 2 בלי E, לא יודע אם זה מתאים
ועוד משהו מישהו יודע אם זה מתאים
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
אבל יש בעליאקספרס
אבל אמרו לי שמהאתר שלהם זה מסובך להגיע לישראל יש אולי למישהו קישור מעליאקספרס
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
יש של ג'לי 2 בלי E, לא יודע אם זה מתאים
ועוד משהו מישהו יודע אם זה מתאים
@הכהן-הגדול אני הזמנתי מהאתר שלהם וזה הגיע לארץ והחברת משלוחים שלחה לי הודעות SMS ואין לי הודעות ||(כי אני משתמש עם זה כנגן בלבד)|| ואחרי כמה ימים שלא הגעתי אז הם שלחו את זה בחזרה (אני יודע את כל זה רק אחרי בירור מי החברה ואיפה זה וכו')
עריכה: מישהו יודע למה לא עובד לי הספוילר
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
אבל יש בעליאקספרס
אבל אמרו לי שמהאתר שלהם זה מסובך להגיע לישראל יש אולי למישהו קישור מעליאקספרס
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
יש של ג'לי 2 בלי E, לא יודע אם זה מתאים
ועוד משהו מישהו יודע אם זה מתאים
-
@הכהן-הגדול אני הזמנתי מהאתר שלהם וזה הגיע לארץ והחברת משלוחים שלחה לי הודעות SMS ואין לי הודעות ||(כי אני משתמש עם זה כנגן בלבד)|| ואחרי כמה ימים שלא הגעתי אז הם שלחו את זה בחזרה (אני יודע את כל זה רק אחרי בירור מי החברה ואיפה זה וכו')
עריכה: מישהו יודע למה לא עובד לי הספוילר
@MAD כתב בבקשת מידע | הזמנת החלפת מסך ל jelly:
עריכה: מישהו יודע למה לא עובד לי הספוילר
צריך לעשות רווח מעל השורה של הספויילר וגם מתחת
ככה
-
@הכהן-הגדול הוראות יש לך רשמיות פה: https://www.unihertz.com/blogs/tutorial/unihertz-jelly-2e-touchscreen-module-replacement-tutorial?srsltid=AfmBOoqJzTL3nf4rpsguLLUe0KmuTgenssmE9cTWn7OiLFPTK2OH-9T3
המסך עצמו הם גם מוכרים אבל כרגע אין מסך במלאי (יש של ג'לי 2 בלי E, לא יודע אם זה מתאים), אבל יש בעליאקספרס
@צדיק-תמים
בהדרכה מראים שם שצריך לעשות עם זה
זה הכרחי כי לא נראה לי שזה דבר שקל להשיג או שי שעוד אופציות

-
@צדיק-תמים
בהדרכה מראים שם שצריך לעשות עם זה
זה הכרחי כי לא נראה לי שזה דבר שקל להשיג או שי שעוד אופציות

-
@הכהן-הגדול זה סה"כ וואקום, אתה יכול להשתמש לדוגמה בזרוע שמתחברת לחלון של רכב בוואקום
@צדיק-תמים
מישהו יכול להביא לי קישור למסך ל jelly 2E (לא באתר של החברה כי שם נגמר)
אני לא מוצא. אני מוצא רק ל jelly 2
ממש תודה -
@צדיק-תמים
מישהו יכול להביא לי קישור למסך ל jelly 2E (לא באתר של החברה כי שם נגמר)
אני לא מוצא. אני מוצא רק ל jelly 2
ממש תודה@הכהן-הגדול
מצאתי את זה
מישהו יודע אם זה מתאים לjelly e2
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות