בעיה | גוגל צאט עם גוגל סקריפט במייל עסקי
-
שלום לכולם, אני מנסה ליצור קוד בגוגל סקריפט שיבדוק כשיש הודעה חדשה ממשתמש/מקבוצה וישלח לי צינטוק וישמיע את ההודעה.
יש לי חשבון עסקי, שייכתי פרוייקט בקלאוד, ובסוף אני מקבל שגיאה 404 כאילו הצאט לא נוסף לפרוייקט למרות שהוספתי אותו.
כמובן שהשתמשתי באימות של Auto 2.0
אשמח לעזרה ממישהו שיש לו ידע בנושא, תודה רבה!! -
שלום לכולם, אני מנסה ליצור קוד בגוגל סקריפט שיבדוק כשיש הודעה חדשה ממשתמש/מקבוצה וישלח לי צינטוק וישמיע את ההודעה.
יש לי חשבון עסקי, שייכתי פרוייקט בקלאוד, ובסוף אני מקבל שגיאה 404 כאילו הצאט לא נוסף לפרוייקט למרות שהוספתי אותו.
כמובן שהשתמשתי באימות של Auto 2.0
אשמח לעזרה ממישהו שיש לו ידע בנושא, תודה רבה!! -
@בריטי כתב בבעיה | גוגל צאט עם גוגל סקריפט במייל עסקי:
כמובן שהשתמשתי באימות של Auto 2.0
שייכת גם אפליקצייה?
-
@LEVI-H
האם אתה מתכוון ב Configuration?
הגדרתי ככה:

אני לא הבנתי מה אני צריך לעשות שם ואיך זה יוצר לי את האפלקציה
-
@בריטי זה לא הקישור לאפליקצייה...
קישור לאפליקצייה נראה כך:
https://script.google.com/macros/s/AKf*************************vSZUYluapjC/execכך מייצרים קישור:
5.

-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



