בעיה | שולחן עבודה ווינדוס 7
-
כל הסמלים שהיו לי על שולחן העבודה נעלמו לי אם מישהו יודע להגיד לי איך מחזירים את זה אשמח מאוד בתודה מראש
@יצחק-בר כתב בבעיה | שולחן עבודה ווינדוס 7:
כל הסמלים שהיו לי על שולחן העבודה נעלמו לי אם מישהו יודע להגיד לי איך מחזירים את זה אשמח מאוד בתודה מראש
לחצן ימני בעכבר, תצוגה, הצג סמלים בשולחן העבודה
-
@יצחק-בר כתב בבעיה | שולחן עבודה ווינדוס 7:
כל הסמלים שהיו לי על שולחן העבודה נעלמו לי אם מישהו יודע להגיד לי איך מחזירים את זה אשמח מאוד בתודה מראש
לחצן ימני בעכבר, תצוגה, הצג סמלים בשולחן העבודה
@מיגו-להוציא לא קיים אצלי זה ווינדוס 7
-
@מיגו-להוציא לא קיים אצלי זה ווינדוס 7
@יצחק-בר כתב בבעיה | שולחן עבודה ווינדוס 7:
@מיגו-להוציא לא קיים אצלי זה ווינדוס 7
מוזר.
בדקתי עכשיו, ובאינטרנט נשמע זה הפיתרון גם בווינדוס 7. -
י יצחק בר סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יצחק בר סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות