באג | שגיאה בכניסה
-
@יואל-שו תכנס שוב
זה בגלל שיש עומס על השרתים, אבל אם עושים רענון זה מסתדר.. -
@יואל-שו תכנס שוב
זה בגלל שיש עומס על השרתים, אבל אם עושים רענון זה מסתדר..@שניאור-שמח כן זה הסתדר ככה
אבל זה לא צריך ליהות... -
@שניאור-שמח כן זה הסתדר ככה
אבל זה לא צריך ליהות...@יואל-שו כתב בבאג | שגיאה בכניסה:
@שניאור-שמח כן זה הסתדר ככה
אבל זה לא צריך ליהות...דובר ע"ז כמה פעמים כבר (לדוג' כאן), חבל לפתוח הרבה נושאים.
בכ"א מצאתי סוף סוף תוסף שיעשה את העבודה באופן אוטומטי.
אפשר להוריד אותו מכאן -
@יואל-שו כתב בבאג | שגיאה בכניסה:
@שניאור-שמח כן זה הסתדר ככה
אבל זה לא צריך ליהות...דובר ע"ז כמה פעמים כבר (לדוג' כאן), חבל לפתוח הרבה נושאים.
בכ"א מצאתי סוף סוף תוסף שיעשה את העבודה באופן אוטומטי.
אפשר להוריד אותו מכאן -
חבל לפתוח הרבה נושאים.
חבל שזה קורה עוד פעם רק אכשיו זה קורה לי

בכ"א מצאתי סוף סוף תוסף שיעשה את העבודה באופן אוטומטי.
אפשר להוריד אותו מכאןתודה רבה

-
ט טופטופיסט התייחס לנושא זה ב
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
