קניית שיאומי Q1s+
-
@רמיזא רק תיקון קטן, אני לא שאבתי ועשיתי כמעט כלום בעצמי, קיבלתי הכל מחבר שעשה את הכל בעצמו בשביל ההנאה והוא לא מוכר גירסאות, אני אישית משתמש בשיאומי בשפה אנגלית משום מה זה יותר נח לי

@מוטי-מן אמר בקניית שיאומי Q1s+:
@רמיזא רק תיקון קטן, אני לא שאבתי ועשיתי כמעט כלום בעצמי, קיבלתי הכל מחבר שעשה את הכל בעצמו בשביל ההנאה והוא לא מוכר גירסאות, אני אישית משתמש בשיאומי בשפה אנגלית משום מה זה יותר נח לי

ומה אתה עושה עם מקלדת? הכנסת אנשי קשר וכו' בעברית
-
@מוטי-מן אמר בקניית שיאומי Q1s+:
@רמיזא רק תיקון קטן, אני לא שאבתי ועשיתי כמעט כלום בעצמי, קיבלתי הכל מחבר שעשה את הכל בעצמו בשביל ההנאה והוא לא מוכר גירסאות, אני אישית משתמש בשיאומי בשפה אנגלית משום מה זה יותר נח לי

ומה אתה עושה עם מקלדת? הכנסת אנשי קשר וכו' בעברית
-
@מוטי-מן אמר בקניית שיאומי Q1s+:
@רמיזא רק תיקון קטן, אני לא שאבתי ועשיתי כמעט כלום בעצמי, קיבלתי הכל מחבר שעשה את הכל בעצמו בשביל ההנאה והוא לא מוכר גירסאות, אני אישית משתמש בשיאומי בשפה אנגלית משום מה זה יותר נח לי

ומה אתה עושה עם מקלדת? הכנסת אנשי קשר וכו' בעברית
-
@116nxh9
אני מצטער על מה שכתבתי על נתי הוא קנה את זה וזה שלו -
-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות