בירור| וייז בעיות בדיווח
-
כבר תקופה ארוכה שכל הדיווחים בוייז זה לפני 45 שנה עוד קודם עידן הוויז.
הבעיה רק אצלי?
מצורף צילום מסך

-
כבר תקופה ארוכה שכל הדיווחים בוייז זה לפני 45 שנה עוד קודם עידן הוויז.
הבעיה רק אצלי?
מצורף צילום מסך

-
@יוסף-100 אם מה שכתוב שם - כבר 54 שנים ע"י anonymous - אומר שהדיווח לפני 54 שנים אז גם לנו זה כותב את זה ומהעניין הוא שרוב הדיווחים זה מאותו אחד (anonymous)
זה באמת בעיה?@רררר כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
ומהעניין הוא שרוב הדיווחים זה מאותו אחד (anonymous)
חיים שלי אתה anonymous זה לא שם. זה המילה "אנונימי" באנגלית.יש פורום מקצועי ויעודי לאפליקציית WAZE
https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=1542
יענו לך שם עורכי מפה ואחרים הבקיאים מאוד בנבכי האפליקציה -
@רררר כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
ומהעניין הוא שרוב הדיווחים זה מאותו אחד (anonymous)
חיים שלי אתה anonymous זה לא שם. זה המילה "אנונימי" באנגלית.יש פורום מקצועי ויעודי לאפליקציית WAZE
https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=1542
יענו לך שם עורכי מפה ואחרים הבקיאים מאוד בנבכי האפליקציה -
@יוסף-100 התאריך במכשיר מכוון?
אני לא מכיר את כולם ככה שאני לא יכול לקבוע שזה רק אצלך אבל אצלי זה לא (בכל מקרה לא שמתי לב לזה)(נטו וויז של הדרן)
-
@רררר כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
ומהעניין הוא שרוב הדיווחים זה מאותו אחד (anonymous)
חיים שלי אתה anonymous זה לא שם. זה המילה "אנונימי" באנגלית.יש פורום מקצועי ויעודי לאפליקציית WAZE
https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=1542
יענו לך שם עורכי מפה ואחרים הבקיאים מאוד בנבכי האפליקציה -
@עומר כתב
יענו לך שם עורכי מפה ואחרים הבקיאים מאוד בנבכי האפליקציה
אולי בקיאים בנבכי האפליקציה אבל לא בנבכי הסינון.
אני עם עם סינון נטפרי וטאבלט עם וייפרי. -
י יוסף 100 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@יוסף-100 התאריך במכשיר מכוון?
אני לא מכיר את כולם ככה שאני לא יכול לקבוע שזה רק אצלך אבל אצלי זה לא (בכל מקרה לא שמתי לב לזה)(נטו וויז של הדרן)
-
@יוסף-100 בדקתי עם המולטימדיה ברכב וגם כן יש את אותה בעיה בדיוק (הרשת הייתה של נטפרי..)
אין עוד מישהו שנתקל בזה חוץ ממני? -
@חטח כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
@מוטי-זהב כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
נטו וויז של הדרן
ממש לא!!

???
-
כבר תקופה ארוכה שכל הדיווחים בוייז זה לפני 45 שנה עוד קודם עידן הוויז.
הבעיה רק אצלי?
מצורף צילום מסך

-
@דוד-משה-1 כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
@רררר
שהוייז מראה על בעייה בכביש כאילו היא מלפני כך וכך שניםאז זה בעצם הבעיה שמדברים עליה כאן?
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
@רררר
שהוייז מראה על בעייה בכביש כאילו היא מלפני כך וכך שניםאז זה בעצם הבעיה שמדברים עליה כאן?
@רררר כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
@דוד-משה-1 כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
@רררר
שהוייז מראה על בעייה בכביש כאילו היא מלפני כך וכך שניםאז זה בעצם הבעיה שמדברים עליה כאן?
כן
-
@רררר כתב בבירור| וייז בעיות בדיווח:
אוקיי אז גם לי יש אותה...
אז אתה יכול לעשות לייק

היתה לי התלבטות מה היתה שאלתך עכשיו הובנת
@דוד-משה-1 למי? לראשון?
-
@דוד-משה-1 למי? לראשון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
