בעיה | שגיאת בהורדת מדיית התקנת ווינדוס ISO
-
יש לך סינון או שהיה ניתוק מהאינטרנט?
@האטינגריסט_הנודד
יש לי נטפרי ומעולם לא היה בעיות כאילו בנטפרי עד כמה שידוע לי
הרשת לא הכי מהירה אפילו איטית אבל כבר היו מקרים כאילו מה בגלל זה זה יקרוס? קשה לי להאמין. -
שלום הפעלתי הורדת מידיית התקנת ווינדוס הגדרתי שיהיה גם 32 וגם 64 והגדרתי שיוריד ISO
הוא התחיל להוריד הגיע לכמה אחוזים ואז קיבלתי את השגיאה הבאה (מצורף תמונה)
אשמח לעזרה תודה רבה
-
-
-
@סודי-סודי מוזר זה עובר אוטומטית לדף הזה אחרי 2 שניות לפני שמורידים בכלל

עריכה: הצלחתי צריך ללחוץ על הורדה מייד וזה עובד.
אגב אין שום הבדל גם בווינדוס 10 וגם ב11 שניהם יורדים באיטיות מטורפת ושניהם מהאתר הרשמי -
@סודי-סודי מוזר זה עובר אוטומטית לדף הזה אחרי 2 שניות לפני שמורידים בכלל

עריכה: הצלחתי צריך ללחוץ על הורדה מייד וזה עובד.
אגב אין שום הבדל גם בווינדוס 10 וגם ב11 שניהם יורדים באיטיות מטורפת ושניהם מהאתר הרשמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
